perjantai 28. tammikuuta 2011

IN CASE OF EMERGENCY BRAKE DANCE

Heipä Hei ja hellät tunteet :D Mun elämässä ei taas ole tapahtunut ihmeempiä joten tää on lyhyt postaus . .

1.PÄÄSIN ISOSEKSI CELLEEN ♥3♥ tietämättömille tämä ripari on Celle 1 ja Saksassa. Sieltä ei saa palkkaa mutta koko reissu on mulle ilmanen. Paitsi shoppailut ;D Olin itse tuolla samaisella leirillä muutama vuosi sitten ja oli mahtavaa ja vielä mahtavampaa että pääsin sinne uudestaan ja tunnetusti isosen hommahan on siellä tosi rentoa kun ei oo niitä tyhmiä oppitunteja tms :D ja sitten pääsee Hannoveriin ja Haide Parkkiin ♥ nomnom ja kun sinne vielä tulee mun kanssa Johanna ja Tanja niin reissusta tulee ihana. Siinä on vaan se että kuinka kamalia ne pikkuset on ja kuinka kamalia ne 2 muuta isosta jotka sinne tulee on.. :D molemmat on aika suurella todennäköisyydellä poikia.. että jos olis ulkonäkö kohdallaan niiin.. xD mutta toisaalta hämeenlinnan toisen sukupuolen edustajat ovat kaikki kamalia.

2. HUOMENNA ♥3♥

Kauan odotettu Bring Me The Horizonin keikka ♥3♥ suosittelen ton videon katsomista koska se on hyvä ja sitten tiedättä mikä ihanuus mua odottaa huomenna ♥ + Tec-One ja Devil Wears Prada ja Achitects ♥3♥ omnom pää räjähtää :D ja niin jeejee nään Waken ja Esmen  ♥ okeiokei hehkutan lisää myöhemmin :D keikan jälkeen sitte sunnuntaina.. :D
Pakollinen lippuherukuva.. :D
Ainiin ja melkein unohdin :D ostin Anttilasta -50% alennuksesta ihanan julisteen jota oon kuolannu jo muutaman kuukauden.. ♥ Siinä lukee punasella pohjalla valkosella teksti: "IN CASE ON EMERGENCY BRAKE DANCE"  hahhah täydellinen mulle :D mutta joo eipä mulla muuta.. nyt kokiksen ja Naruton pariin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti