keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Jos otat kiinni, älä koskaan päästä irti ♥

Nyt onkin tälläset puoltoista tuntia aikaa kirjotella tänne kun rakas äitini sai taas jonkun ihanan raivarin eikä ottanutkaan mua mukaan kaupoille niinkun piti.. Ja nythän on siis koeviikko eikä mun todellakaan tarvis perehtyä mihinkään yhtään.. Oi ja niin alkaa uus jaksokin jippii 134e kirjoihin ja lukkari näyttäis sitte tältä:
Sanonko nätisti.. en. Pelkkää paskaa. Ja kun Wilmakin lähtee hikettämään sinne KaLuun nii mä jään ihan yksin.. Joo tiedän kaikki sanoo että no sitte saat uusia kavereita ja onhan siellä sitä populaa.. mutta hei haloo MINÄ ja muu popula ei oikein tulla toimeen.. näin lievästi sanottuna :D mutta joo en jaksa angtittaa enempää kun oon muutenki kipee :D 
No mutta mitenkäs mulla tänään menee? No aika vitun paskasti ja ajattelin muuten vaan postailla.. eli ei siis mitään järkevää sanottavaa.. HUOMENNA ALKAA IDOLS!! jeejee xD sitä on odotettu :)) no joo ei ehkä näin innolla mutta kun en ees pääse tanssii huomenna nii pitäähän mulla jotain viihdettä olla :D no mutta tälleen ei mulla muuta kun että kuvaillu olen ja jonkin verran :D ja voisin vaikka tähän loppuun pistää muutamaa random kuvaa tulemaan.. Oh ja toki oon kuolannu keikka videoita :D hehkutinko mä jo sitä keikkaa tänne? :D taisin hehkuttaa mut en laittanu kuvii (joita mulla siis ei ole mutta netissä on) jotka HCsanomat kuvas ♥ ja sitte toki niitä videoita tonne loppuu ♥3♥

Tänään paisto aurinko ♥

Minä..


Mun huone nykyään... :D sotkunen.. oon siivonnu ton toisen ikean kassin jo pois :D ja tää on äitillä..

Nii ja vielä tähän sellanen söppänä kuva keikalta ja toki videoo ♥
awws söppänä Oliver ♥ ja kattokaa mua!! oon tossa mikin johdon lenkin kohalla :D


Tykkäääään ♥3♥

No mutta eipä mulla muut :D että heippa ♥ EIKUN joo kertokaa miten tonne merkinnän alas saa sellasen (x)tykkää (x)en tykkää jutun!! ja BILEET MULLA ON 16 LUKIJAA no okeiokei 15 jos mua ei lasketa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti