sunnuntai 23. tammikuuta 2011

Bring me back to you

 Ömf. Taas kulunut hirmusesti aikaa viime postauksesta ;_; ja syyhän on edelleen se että mulla on niin tylsä elämä ja lukio on niin kamalaa että se vie kaiken mun ajan vaikken siellä mitään ikinä teekkään.. Ja se on kyllä huomattu. Mulla ei toki ole ollut aikaa vääntää filosifian esseetä jo ennen joululomaa mutta ei kun mä jätin sen TAAS viimetippaan.. Palautuspäivähän ei ole torstaina. Nyt oon kirjottanu tollaset 3h ja edistyny niin että tekstiä on 1 ja ½ sivua siitä huomasta 4-6 sivusta joka siitä pitäis tulla. TUSKAA!! No mutta toisaalta en mä nyt jaksa taas valittaa esim siitä kuinka kamalaa on kun pitäis alkaa kulkea bussilla, hommata bussikortti, hommata opiskelijakortti, mennä kouluun ymsyms ja mulla on huomenna lääkäri. wipii.
Sen ihanan esseen tekemisen sijaan oon innostunut puuhamaan hamahelmillä :D ja tulos näyttää tältä:
Siinä on siis 3 pacman mörköö, pacman, 3 mario-sientä, 3 mini-mario-sientä ja sateenkaari ♥
Noita on kiva tehä :D voisin vaan 24/7 vääntää tollasii erillaisii. . .
Voisin toki kertoo vähän tästä mun viikosta ja muutamasta uudesta ostoksesta :D
Tiistaina olin Miran kanssa kaupungissa ja kirjastossa. Käytiin Kanassa syömässä ja hilluttiin esim Seppälässä :D Mukaan kaupungista lähti tavan omaisten Naruto 36:n ja Hopeanuoli 8:n lisäksi tälläinen rakkaus:

Lentäjätakki Seppälästä 70e ♥3♥ nomnom tiesin heti kun näin ton että haluun sen :D
Lauantaina sitten Anttilan (joka lopetetaan ;;__;; no siinä on se hyvä puoli että kaikki levyt ja leffat -30% ♥3♥ ja ostinkin sitten Famen boksin ja Naruton ykkös boksin nomnom) kautta Miralle viettämään terveellistä Hopeanuoli maratonia :D ja eihän me sitä Hopeenuolta tuijotettukaan kun seiskasta kolmeen yöllä... no okei tehtiin smoothiee välissä ja Mira kävi saunassa ja katottiin Glee :D mutta tuli siitä silti yli 5h . . . tuskaa xD no okei se alko olla jo aika hysteerisen puuduttavaa siinä loppuvaiheessa kun sarjasta kolmeneljäsosaa on tappelemista ja loput ympäri Japania juoksua :D mutta tykkän silti!! Ah niin ja leikin eilen kunnon bloggaria ja kuvailin meidä (miran) kokkailuja :D
Eli Fazerin sellasta itse kypsennettävää leipää, feta-tonnikala salaattia ♥ ja laitti kokista ♥3♥ nomnom

Uskomattoman upea smoothien alku..


Lopputulos näytti tältä :D Lapin Kulta laseista ja oikeesti toi oli hyytyneen veren väristä :D mut hyväää ♥
Mm ja toki mä olen kuvannut myös kauniita kuvia musta itsestäni.. :D

jeejee kohta mun huone alkaa olla sen näkönen että voin tehdä huone postauksen :D kun saan koulupöydän, cd-telineen tai ton yhen hyllyn tonne seinään niin eiköhän se siitä sitten :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti