torstai 13. tammikuuta 2011

WTF = Welcome To Facebook

Heippa taas! Nyt on sitten puoleks vuodeks elämä jälleen loppunut.. Ihanan positiivista tää koulun käynti. Lomat on siis lomailtu ja oon palannu tonne Lyseolle persettä puuduttamaan. Mahtavaa. Olihan mulla siis asiaakin... :D Viimenen lomapäivä meni jälleen Apparalla. (voi kun kävisin kesälläkin siellä näin useesti :D sehän on sentään uimaranta ja enkös minä kovana poikana käy siellä talvella....)Oltiin siis pulkkamäessä ft. Aino, Ella, Elina, Mira, Atte, Jenni, Wilma, Roosa, Sonja ja Saana. Eipä siellä kai muita ollut.. :D

Nämä yhdet alkoivat sitten muovailla jäälle tälläistä kaunokaista kun mä olin pulkkamäessä med Mira. Lopputulos oli sitten että nenä puolet pienemmäksi ja tissit kanssa.. Toi oli meinaan ihan järkyttävä ja koska siellä on myös lapsia...

OO ja melkein unohdin!!! Ostin tämän viime viikolla:

Saksalainen rocklehti jipiii. Ei sinällään mitään erikoista.. Ostan näitä tyyliin joka päivä :D MUTTA siellä oli juttua Lovexista xD ja Negativesta ♥ joo Lovex on ollu pinnalla viimeks -08?? ehkä :D Suurin syy ostoon oli kuitenkin juliste (yllätys) joka näytti tältä:
Nyt heittäydyn ihan teinilissuks.. mutta ei tähän voi muuta todeta kun OOÄMGEE!! Kattokaa nyt Andyä ♥3♥ *kuola roiskuu* ihanaihana pyssyheru ♥3♥ Eli siis tietämättömille julisteessa on Black Veil Brides ja laulaja on tuo Andy Sixx joka poseraa tuon pyssyn kanssa ♥3♥ nomnomnom toi on mieletön ♥ ihan yhtä mieletön kun se Oliverin kuva Rocksoundissaki ♥ mutta joo ihkutuksesta vaatekuviin :D
Tälläsissä meni vähän aikaa.. :D eli

Farkut - Seppälä
Harmaa peruspaita - H&M (uusi en oo muistanu esitellä täällä :D )
Toppi - H&M (ei näy näköjään mutta ihan perus musta)

mmm mä oon alkanu lievästi näyttää emolta... (oho) kattokaa nyt!!
Ei siinä mitään sehän on siistiä :D ja rakastan mun hiuksia yli kaiken :3

juu mutta ei mulla muuta :D
XOXO Gossip girl (heheh katoin/ostin Vampyyrien Imussa ♥ mahtava!!)

3 kommenttia:

  1. tästä lähtee randomkommentti :----D asiallisesta syystä hihkut siinä. black veil brides on sen arvonen. näytät hirveen tutulta, mut täytyy ny kehasta, et kivat hiukset : 3 saatetaa ol nähty joskus. sano jos tunnistat :-----D

    VastaaPoista
  2. ihana että joku ees tykkää :D ja oon aika varma että ollaan nähty..

    VastaaPoista
  3. Ei mulla muuta mut toi juliste ._.

    VastaaPoista