tiistai 4. kesäkuuta 2013

Labor improbus omnia vincit

Jotenkin outoo että lukio loppu oikeesti. Niinkun oikeesti oikeesti. Ekasta päivästä asti oon tota päivää odottanut ja kun se vihdoin tuli olo oli hupsu. Tai ei silleen ollu ees mitään oloja. Hirveetä häslinkiä ja muutamat kyyneleet mutta kyllä se sitten lopulta muuttu parhaudeks. Kaikki tän postauksen kuvat on ihanaisen Kallen tuotoksia ja kiitos hirmusti että jakso kuvailla juhlat ja paahtua puvuntakissa. Mä loistan kauneudellani melkein kaikissa kuvissa. Sitä hupsua jännitti mun puolesta jäähallilla ja sitte jälkeenpäin se valitteli kuin sen kädet oli tärissy niin ettei se saanu tarkkoja kuvia. Lakitus kesti 2 tuskasta tuntia ja kaikki sai stipendejä. Mulle tipahti käteen vaan kuvisdiplomi.
Sitten hirmu kiireellä himaan ja leikkimään sosiaalista. Rankkaa. Ei tainneet noi mun kengät olla paras päätös tohon päivään. Vaikka onkin mukavat en vieläkään tunne mun varvasta...
Sain kivoja lahjoja ja paardien jälkeen lähdettiin Kallen kanssa kattomaan Raappanaa ja Haloo Helsinkiä linnanpuistoon, sieltä keskustaan tsekkaa meno ja moikkaamaan muutamia kavereita ja sen jälkeen moottoriradalle istumaan ja kuuntelemaan hiljasuutta.
Hyvää kesälomaa kaikille ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti