tiistai 18. kesäkuuta 2013

Laupias Ukrainalainen

Tosiaan tuhlasin tän kesän tähän mennessä kuumimmat päivät leikkien pikkulasten kanssa leirillä. Olin vaihteeks isostelemassa tai en tiä mikskä tota voi sanoo kun lapset oli 7-10v.. Ensin Reportterileiri jossa tuli mm. ohjattua leffa ja kirjotettua lehtijuttuja. Heti siihen perään Kokeile & Hämmästy 2, joka onkin jo teille tuttu viime vuodesta jos yhtään ootte postauksia selaillu, eli samalla periaatteella erilaisia kokeita yms. Löysin myös kaverin jonka kanssa keskustella tiiviisti aiheesta Monster High -nuket, -leffat ja -sarja. c: Kuvailin reippaalla kädellä ja tuli sieltä jopa muutama ihan kivakin kuva. Lapset oli hirveitä(paitsi pojat) ja oonkin tässä kesän aikana tullut siihen tulokseen että jos mulla olis nyt lapsi se olis lentäny seinään jo miljoona kertaa. Oon niin onnellinen että mun pikkusisko täyttää syksyllä jo 11 huhu en vaan kestä noita alle 10v kakaroita. Mitä nuorempi sitä kamalampi. Anteeksi. Toi on vaan mun mielipide ja kyllä mä joskus kumminkin oman kakaran hommaan.. vaikka vahingossa sitte. Että sitte vanhoilla päivillä voi hemmotella lapsenlapsia ja ärsyttää sillä omaa lasta. Ja olla muutenkin rasittava supermummo ::D
Kokonaisuudessaan oli ihan ok reissu. Tuolta juoksinkin sitte töihin ja sieltä Tampereelle kisuvahdiks Kallen siskolle. Hirveetä menemistä koko ajan.

2 kommenttia:

  1. Miksi mennä lastenleirille isoseksi, jos ei voi sietää alle 10v lapsia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kysymys, koska ne on pieninä annoksina ihan kivoja ja mieluummin mä tuolta tienaan muutaman kympin kun makaan tienaamatta mitään himassa.. En kumminkaan saanut mitään selkeetä duunia kesäks.

      Poista