torstai 20. kesäkuuta 2013

Tää on se päivä kun tääl joka mamma jammaa

Pakkaaminen ihan vaiheessa, hiukset laittamatta ja lähtö 1,5h päästä. Minä päätin tulla postaamaan. Fiksua eikös? Varmaan jää jotain elintärkeetä kotiin ja kuolla kupsahdan Lieksan metsiin. Kuolla kupsahdan ilman mitään unohdustakin. Juhannusta viettämään äidin ja Kallen kanssa sinne päin ja luvassa hulluu niittoo, siellä kun ei oo käyty noin miljoonaan vuoteen.. En ihmettelis jos olis lahonnu ja romahtanu koko mökki :D Ja kaiken lisäks pitää istua autossa sata tuntia.
Mutta tosiaan. Tähän postauksen varsinaiseen aiheeseen.. Kun tulin leiriltä himaan mua oli vastassa söpsö karvapallero. Pablo oli meillä hetken hoidossa ja tuitui tuli taas leikittyä ja lenkitettyä tuota mun miestä. En kyllä saanu nukkua sen kanssa kun Kalle oli yön ja Pablo osoitti heterouttaan kuuluvasti eikä suvainnut tulla mein kanssa nukkumaan. Tyhmä. Siinä sitte kanssa tein yhen päivän duunia ja tiistaina hyppäsin junaan kohti Tamperetta. Tai no. "Hyppäsin" ei taida olla oikee termi sille että ensin pyörtyy juna-asemalle ja siitä raahautuu junaan hullun painavan kassin kanssa. Kalle oli menny Treelle jo etukäteen ja tuli mua asemalle vastaan. Alkoi operaatio pidä kaksi kissaa hengissä. No ei kyllä ollu vaikeeta. Ens kerralla jos sinne meen voisin lisätä operaation nimeen "äläkä anna niiden pissata sun vaatekassiin tai muihinkaan sun tavaroihin" ja tuo lisäys tekeekin tehtävästä lähestulkoon mahdottoman. Uskon että mua tai oikeestaan meitä arvostettiin keskustassa pörrätessämme kun tuoksahdimme lievästi kissanpissalle. Eipä se meitä haitannut kun haisut huomas vasta kotona :D
Mitäs me tehtiinkään Tampereella. Tiistai meni koomatessa ja "rantautuen Tampereelle" niinkun Kalle tän asian muotoili. Käytiin kanssa kaupassa ja ilta/yö meni Pimp My Riden ekaa kautta tuijotellessa. Keskiviikkona pyörähdettiin Radio-kirppiksellä ja muutenkin keskustassa, käveltiin Pyynikilletaijohonkinmissäontorni(?) ja muutenkin tsekkailtiin Tamperetta yöllä ja katottiin yllättäen myös Pimp My Ridee. Torstai oli lähtöpäivä ja sillon tuli mun amitsu-haku tulokset. Tadaa en päässy mihinkään. Mut arvatkaa mitä kivaa torstaina tapahtu!! Ostin lonkkarin :3 uijjui oon aika fileissä siitä. Tai no "aika".. Erittäin fileissä. Se on hiano ja heti kun kokeilin mun uutta vauvvaa (jolle pitäis antaa nimi) rullasin junaradalle :D Vinkkinä siis: jos olet minä älä rullaa raiteella.
Mulla on niin miljoona kuvaa noista kisuista että voisin laittaa ne kokonaan eri postaukseen ja tehdä sen tänään jos vaan ennen lähtöö ehdin. Että jos ette oo kisuihmisiä voitte skipata seuraavan kuvaoksennuksen :D Mutta hei, eiks kaikki oo kisuihmisiä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti