torstai 18. huhtikuuta 2013

Kuka puhaltaa nyt?

Mietin just miten viihdyttäisin tätä harmaata päivää ja avasin bloggerin. Yks uus kommentti! Ja kommentin takana oli ihanainen Jenni kivan haasteen kanssa ♥ kiitos hirmusti ♥ ja siis haaste onkin jo monesta blogsita tuttu 11x -juttu.

Ohjeet:
Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet haastoit.
6. Ei takaisin haastamista!
1. Mulla on jännä maku asioiden suhteen. Tykkään jännästä musiikista ja oikeesti melkeinpä laikesta musasta, tykkään katsoa scifi ja "öökäöökä"-leffoha niinkun äiti asian ilmas ja silti samalla rakastan kaikkee limahömppää. Tykkään myös oudoista ruokayhdestelmistä esim. sinihomejuusto & pipaparit, sinihomejuusto & mansikat ja pirtelö & ranskikset. ;3;


2. Päivisin on oikeesti tosi tylsää kun ei oo koulua eikä töitä eikä mitään juttuja. Oon ihan sekasin päivistä ja ainut mistä tiedän että on kulunut viikko on Stage, se kun on joka torstai. Muuten vaan makaan kotona kattomassa telkkaria ja dataamassa. Ankeeta.

3. Oon ihan järjettömän perso makeelle. Kaikki herkut tänne heti kiitos. Ja se näkyykin sitten pidemmän päälle mahassa. En vaan voi sille mitään. Toki tykkään liikkuakkin ja ostoslistalla olis seuraavama uudet lenkkarit että pääsee kunnolla spurttailemaan tonne pusikkoon.


4. Vähäx nålåå mutta oon saanu tosi monta tosi hyvää kaveria netistä. Tarkemmin sanottuna irc-galleriasta. Oon myös monen mua nuoremman tyypin kaveri enkä koe sitä ongelmaksi. Joissain asioissa kyllä joskus muttei nekään oo mitään isoja. Esim sillon kun yritän löytää keikka seuraa jollekkin K18 keikalle :D

5. Sytyn venytyksistä, joistan lävistyksistä ja tatskoista. Itsellähän ei edellä mainituista ole kuin napakoru, eikä ainakaan lävistyspuolella varmaankaan ikinä tuu mitään lisää vaikka muutamaa oonkin kuolaillut. Hupsuna ihmisenä kun pyörryin 2 kertaa ton navan rei'ityksen jälkeen :'D Venyttää haluaisin kovasti ja saa nähdä joskos sitä sitten joku kaunis päivä.. Leimaakin tulen heti kun vaan saan töitä että saan rahaa. :D

6. Ristiriitaisin tuntein odotan hetkeä kun saan oman kämpän avaimet käteen. En oikeen tiiä haluanko muuttaa omaan kämppään vai en. Jos asuisin äidillä vastaus olis helppo. En. Mutta kun en sielä asu se tekee tästä vähän vaikeempaa. Toisaalta nyt tuntuu jo melkein siltä että asuisin yksin kun isä ei oo kauheesti kotona ja kun se on niin hyvä että ees nään sitä kun se tekee töitä. Ainoot erot on siinä että olis oma kämppä on siin äettä isä on tosi vanhoillinen ja tiukka vaikka oonkin jo täysikänen ja mulla onkin tiukat kotiintuloajat eikä isä tykkää jos oon jossain yötä tai jos joku on meillä yön. Plussaa tässä himassa asumisessa on kumminkin ilmanen ruoka ja puhelin yms muuta laskut maksetaan mun puolesta :D ja pyykit pestään. Jee. Okei kyllä mä kaikkeen tohon pystyisin ja eniten omassa kämpässä odotan sitä menemisen vapautaa ja sitä että saan mennä kauppaan, seistä hyllyjen välissä ja kysyä "Mitä tänään syötäisiin?"

7. Mun ulkokuori pettää. Tosi monilta oon kuullu kuinka näytän ihan tosi ilkeeltä ja välinpitämättömältä tyypiltä. Näytän myös sulkeutuneelta, tunteettomalta ja kokoajan vittuuntuneelta. Oikeesti oon ihan vastakohta. Tutustuttuaan muhun porukka ihmettelee ensivaikutelmaansa. Aina. Tietty tää vaikutelma rajottaa niitä jotka muhun ees haluaa tutustua. Sääli sinänsä. Ja sen takia oon aina ollutkin vähän yksinäinen.

8. Oon ihan huikeessa porukassa mukana. Mein Stage-ryhmässä. Tehdään sielä siis ite näytelmä ja esitetään se sitte yleisölle. Tää on nyt mein toinen näytelmä ja enskari on toukokuussa. Projekti sinänsä on kiva ja kaikkee mutta parasta on kumminkin noit tyypit tuola proggiksessa. Oon tutustunu moneen huikeeseen ihmiseen ja viime kesä oli yks parhaimmista kun juurinkin tuossa porukassa meni melkein kaikki vapaa-aika.

9. Oon henkisesti aika kakara ja tätä on päässyt moni todistamaan. Joissain asioissa oon turhan tosikko, joissain liian tyhmä ja joissain vaan pentu. Pokemonit on rakkaus ja piirretyt ylipäätään ja käyttäydyn lapsellisesti. Innostun hölmöistä jutuista kuten suklaamunista ja vappupalloista. Tykkään pehmoista, nukun unikaverin kanssa ja tapetoin seiniä julisteilla. Mua tää ei haittaa mutta joitakin ehkä :D Toivottavasti ei kuitenkaan ihan kauheesti. Miks kaikki pitäis ottaa niin vakavasti? Miks ei voi innostua hupsuista jutuista?

10. Mulla on lievä lukihäiriö enkä osaa muutenkaan kirjottaa koneella. Joudunkin tästä syystä lukemaan kaikki postaukset miljoona kertaa ja silti sinne jää joitain virheitä jotka häiritsee julkaisun jälkeen mutta joita en kumminkaan enää jaksa korjata.

11. Koukutun liian helposti asioihin. En tupakkaan tai vastaaviin pahuuksiin vaan kaikkeen muuhun. Tällä hetkellä oon koukussa peliin mun hupelimessa. Campus Lifeen. Eikä oo ees hyvä peli. Silti sitä on pakko stalkata koko ajan.. Josta tulikin mieleen.. Sain sieltä ilmotuksen joku tunti sitten että vaatekaappiin olis ladattu lisää tilaa ja vääsen kasvattamaan vaatepisteitä.. Pitääpä mennä kattomaan.. Ei. Postaan ensin..

Sitten noi kysymykset jotka Jenni oli keksiny:

1. Kuka on pitkäaikaisin ystäväsi?
 - Mun pitkäaikasin ystäväni ja samalla myös paras ystäväni on Juliaana. Ollaan tunnettu siitä asti kun se synty eli siis pari kuukautta mun jälkeen :) Juliaanan äiti on mun äidin hyvä ystävä ja samalla mun kummi ja mun äiti puolestaan on Juliaanan kummi. Harmi kyllä kun me nähdään noin 1-2 kertaa vuodessa ja yleensä kesällä mutta aina on huippu hauskaa ♥


2. Jos saisit viettää päivän kenen tahansa julkisuuden henkilön kanssa, kenen kanssa sen viettäisit? Mitä tekisitte?
 - Hmmmm tää on paha. Monihan vois ajatella että "se valitsee kumminkin Oliverin." No niin. Olishan se cuul mutta en mä keksis mitä me tehtäis. Ja oikeestaan. Valitsisin varmaan Johnny Deppin tai jonkun suomalaisen hyvän tyypin kuten Dome Karukosken tai vaikka Elastisen. Haluaisin olla fiksun tyypin seurassa, nähdä vierestä miten tehdään leffaa tai musiikkia ja miten kaikki oikeesti toimii. Haluisin saada mielipiteitä mun tulevaisuuden haasteista ja kuulla juttuja alojensa konkareilta. Ja muutenkin apua ongelmiin ja kannustusta :D Eli varmaan seuraisin sivusta sen työskentelyä ja juteltais ihan liikaa ja käytäis syömässä.

3. Mikä oli ensimmäinen lukemasi blogi?
 - Apua! En muista yhtään! Mutta ihan ekoja oli Nadjan Are you feeling fashionable? ja Viivin Cupcake x Couture ja mukana ne roikkuu edelleen ja tykkään. En ehkä nii paljon kun sillon mutta kumminkin kyllä.


4. Minkä elokuvan katsoit viimeksi?
 - Telkkarista tuli eilen Scott Pilgrim vs Maailma ja sitä reilu puolet katottiin Kallen kanssa. Tietty toi leffa löytyy omasta hyllystä ja oonkin nähnyt sen monesti mut oivoi kun on kivsu filmi.

5. Kuka inspiroi sua?
 - Mulla ei oikeestaan oo semmosta yhtä tyyppiä joka inspirois mua. Inspiroidun Tumblr:in ihmeellisestä maailmasta, blogeista, musiikista, videoista ja ylipäätään tuolta internetin ihmeellisestä maailmasta. Ja sitten on tiettty äiti. Ei se mua silleen inspiroiinspiroi mutta silleen omalla tavallaan kumminkin.

6. Mitä odotat?
 - Ootan vaikka mitä. Bring Me The Horizonin toukokuun keikkaa, kesää ja niitä valoisia ja lämpimiä öitä, sitä että saan joskus mustetta iholle, tietoo siitä mihin pääsisin opiskelemaan ja sitä että voin taas itse päättää jatkosta, sitä että voin hommata kaks kisua ja asua Tampereella. Ootan myös sitä kun Kalle hommaa lonkkarin c:


7. Millanen lapsi olit?
 - Olin ihan kamala lapsi. Tai no. Perheelle ja silleen niinkun lapsena olin ihan unelma. Olin kiltti, kohtelias, ujo ja samalla reipas. Tein mitä pyydettiin ja toin kotiin vaan hyviä arvosanoja koulusta. Mutta sitten kun miettii niitä muita lapsia. Hyi. Onneks en suurimman osan kanssa enää ole tekemisissä ja loput ei enää muista tätä aikaa tai niitä ei enää kiinnosta. Olin kamala. Hävettää oikeesti ees ajatella. Olin inhottava, pomottava ja väkivaltanen. Uhkailin muita ja löin jos ei tehty niinkun mä halusin. En kovaa mutta läpsäisin kumminkin. En koskaan oo tykännyt tapella enkä ookkaan ikinä haastanut riitaa. Luulisin että toi mun käytös johtu vaan mun huonosta itsetunnosta ja siitä että mua kiusattiin aina eikä mulla ollut kun 2 kaveria. Kumpikaan näistä ei ees ollut mun kanssa samassa koulussa. Saatan myös itse muistaa vaan noi kamalat jutut kun enhän mä kumminkaan ihan hirvee koko aikaa oo ollut. Lapsena myös jäin siihen "koviksen ja muutenkin tunteettoman" -tyypin leimaan vaikka oikeesti oon tosi hellyydenkipee.

8. Mikä on ollut suurin saavutus elämässäsi?
 - Hmmm. Jos olis kesä vastaisin että selviytyminen yo-kirjotuksista mutta kun ei oo niin pitää miettiä jotain muuta. Mun suurin saavutus. Oon kumminkin elänyt vasta kuukausi ja kaks päivää vajaa 19 vuotta enkä oo tehnyt mitään niin on vähän vaihtoehtoja :D Ehkä suurimpia saavutuksiani on se kun sain ajokortin ja se kun oon uskaltanut astua mukavuusalueeni ulkopuolelle eli leikannut hiukset silleen niinkun niitä kauan haaveilin, lopettanut muitten mielipiteistä välittämisen ja ollut mukana Stagessa. Stagesta kun muutenkin oon saanut niin paljon ihania tyyppejä mun elämään ettei mitään rajaa ja kasvattanut itseluottamusta hillumalla lavalla :))

9. Kadutko mitään?
 - En. Vaikka just toi mun kamala persoona onkin tuonut vaikka mitä tyhmiä juttuja mulle ja muille niin en silti kadu niitä. Ne on muovanneet mua ihmisenä ja opettaneet siihen kuka musta oikeesti on kiinnostunut ja kehen voin luottaa. Ja muutenkin. Ei mun mielestä kannata katua tekojaan (paitsi jos nyt olis jonkun vaikka tappanut nii sitte vois mutta mä kun en niitä muutamia ötököitä lukuunottamatta). Oon vähän höperö kun uskon tähän "kaikella on tarkotus" -sepustukseen ja niin.. Mutta eiks se vähän silleen mee?


10. Minkä taidon haluaisit hallita?
 - Haluaisin osata olla ottamatta niin isoja paineita pikkuasioista ja olla tekemättä kaikesta niin vaikeeta. Haluaisin myös osata olla hiljaa kun oon pahalla päällä. Lauon tyhmyyksiä, joita kyllä yleensä tarkotan mutta jotka ei oo tarkotettu kuultaviksi ja tästä sitten kärsii suhde jos toinenkin. JA haluaisin nauttia pienistä jutuista. Ei sillä etten jo jonkin verran tätä jaloa taitoa jo osais mutta kun on tuo paha tapa sortua hulluun materialistisuuteen ja suuruudenhulluuteen. Tästä yritän irti ja no vaikka itse sanonkin oon mä ihan hyvin jo siitä irtoomasta. Näiden "syvällisten" taitojen lisäks olis mukava osata jotain ihan perusjuttuja jotten olis ihan uusavuton kuten esim. kuorii perunoita, keittää riisiä, vaihtaa auton renkaat silleen oikeesti ja käyttää pyörän vaihteita. Ja lentää.

11. Kenet haluaisit tavata juuri nyt?
 - Kallen, mun ryhmänohjaajan, optikon ja mummon. Tavata kuullostaa niin kauheen viralliselta mutta nähdä. Okei. Ryhmänohjaajan ja optikon haluaisin tavata.



Haastan seuraavat kivsut tyypit:
Kalle, Ria, Salla, Teea, Elina, Jassu, Milla, Ansu, Emma ja näitten lisäks vielä Jutta jos sen blogi on vielä olemassa kun sinne en oo päässy ties millon viimeks ;-; ja Pauliina josta en tiiä onks sen blogi vielä olemassa.

Ja kysymykset multa;
1. Mitkä fiilikset?
2. Kerro jotain sulle tärkeästä/tärkeistä ihmisestä/ihmisistä.
3. Mitä odotat?
4. Kuka on sun lemppari bloggaaja? Entä vloggaaja?
5. Mitä haluaisit just nyt?
6. Unelma tulevaisuutesi esim. missä haluaisit asua ja mitä tehdä työksesi?
7. Vietätkö paljon aika internetin ihmeellisessä maailmassa? Missä sielä?
8. Paras muistosi?
9. Onko sulla lemmikkiä? Kerro siitä jotain. Jos ei ole haluaisitko? Millaisen?
10. Lempiruoka ja -juoma?
11. Sulje silmät. Mitä kuulet, haistat ja tunnet? Avaa silmät. Mitä näet?






4 kommenttia: