keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Oon hullu koira, puren ruokkivaa kättä

Mulla oli visio; "Kirjota hyvä ja mielenkiintonen postaus." Mulla oli myös aihe. Mutta unohdinpa molemmat. Aamun oon tuhlannut blogeja selaillen (kello on siis vasta 10:06 että ehkä en oo vielä koko aamua tuhlannut mut anyway), tatuointikuumeesta kärsien, nenä valuen, Huge L:ää ja Junoo kuunnellen ja ihmetellen. Aika on menny niin nopeesti ja eilenki oli valosaa vielä 21:00 omg kesä tulloo. Vaikka tossa välissä sato lunta nii ei anneta sen häiritä. Eilen heitin auton pesuun ja itsenikin illalla. Kävin siis SAUNASSA! Ne jotka mut tuntee tietääkin että vihaan saunomista yli kaiken ja oonkin lauteilla istunut viimeks noin 5 vuotta sitten ja sillonkin vaan kävin neuvomassa kaveria meidän "HetiValmiinSuperSähkökiukaan"-kanssa. Mulla on kyllä päässä napsahtanu.
Tuossa blogeja ja muutenkin nettiä selaillessa (lue: Tumblr:ia) tulee hirvee hinku hankkia uusia riepuja kaappiin ja mielellään myös käyttöön. Ja fuu kun on niin paljon kivoja leimojakin kaikilla. Itken verta kun ei oo yhtään ylimäärästä rahaa, eikä oo tiedossa mitään töitä kesäks. Taaskaan. Tää kotona lahnaaminen on oikeesti tylsää. Miljoona leimaideaa löytyy eikä tuo uus HelsInk -ohjelmakaan mitään auta. Hmm. Venyttäminenki kuumottais. On kuumottanu jo kauan mut jotenki en vaan uskaltais. Oon kyllä enemmän alottamisen kannalla kun mulla on tossa toisessa korvassa ollu feikkivenareita nyt kokoajan 3-4v ja edelleen tykkään.

Syön tänään nuudeleita ja valmistun sittenkin keväällä ylioppilaaksi koska kompensaatio :3. Ja kyllä. Tuossa kuvassa paloivat Rölli-munien pienet muoviset hiiri-yllätykset. Ja kyllä. Oon edelleen yhtä täysjärkinen kun ennenkin. Poltettiin nuo Kallen kanssa kun niitä tuli niin paljon. Tai. No. Poltettiin ne Kallen hiiret kun omiani en raaski. :') Erittäin tervettä ja terveellistä.
Ainiin ja voisin nyt mainostaa tännekkin että; menkääs TÄNNE ja tsekkailkaa ja ilmestykää paikalle. Tuo on siis tää mun tän hetkinen musaproggis jossa oon mukana; ARX & Ämy On Tour. Minikiertue neljän bändin voimin ja tuota kautta oon päässy järkkäämään ens kesän Ämyä zomg.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti