torstai 28. maaliskuuta 2013

Sun etuhampaat puuttuu, Maailmankuva muuttuu, Voodoo

Työhakemuksia, ennakkotehtäviä, yhteishakua, vaikeita päätöksiä ja kaikki on kahden pisteen päässä. Jos niitä pisteitä ei pomppaa mistään istun syksyllä saman koulun samoilla penkeillä ja koko stressaaminen tulevaisuudesta on ollut turhaa. Kieltämättä nyt jo nyppii. Hakemusten aiheuttamaa päänsärkyä onneks lievittää tieto siitä että sunnuntaina tulee pääsiäispupu ja Raappanan ja Anssi Kelan uudet levyt on muikeita.
Ajattelin olla laittamatta hiuksia tänään. Ajattelin oikeen repästä. Mutta vaan siks kun oon laiska. Ei. Noi näyttää ihan kivalta ponnarilla. Tänään. Muttei aina. Kuukin näytti kivalta viime yönä. Ja sitä edellisenä. Valvoin sohvalla koko yön. Piti olla äidillä yötä mutta kas sehän meni riitelyks. No olin mä siellä yön mutta "nukuin" sohvalla. Omaa tyhmyyttäni. Kaikki johtuu mun tyhmyydestä. Ja siitä etten osaa olla väärässä ja olen laiska. En myönnä virheitäni. Enkä osaa PÄÄTTÄÄ. Paitsi tän postauksen. Heippa rakkaat palaan kun saan uusia kuvia. ♥

2 kommenttia:

  1. mitkä kaks pinnaa tähähähh? mitä ennakkotehtäviä? ite oon aivan pihalla kaikesta. en tie menikö oma haku ees oikeeseen osotteeseen vai teinkö jonkun yläaste version. noh, varmaan jossain tampereen ammattikoulus tarjoilija linjalla si jos ei muualla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. matikka jäi 2 pistettä vajaaks viime vuoden A:n pisterajasta ja kun se oli pakollinen :p ja noi ennakkotehtävät on noille kulttuuri ja leffa jutuille joihin hain :D

      Poista