perjantai 1. maaliskuuta 2013

Juuri se oikea alla tähtien, se yksi ja ainoa, ainutkertainen

Mun piti kuvata teille video. Huom piti. Selailin blogeja ja jotenkin ihan kaikki on hypännyt vloggaus -villityksen vietäväksi ja blogit täyttyy videoista. Ajattelin siirtää tätä videon kuvausta myöhemmäksi ja tokihan olis kiva jutella kunnon kameralle eikä webille ja myös silloin kun meillä ei ole muita himassa. Mua pidetään kyllä jo muutenkin sen verran hulluna kun yksin täälä aina pälisen että ei sen kyllä pitäis haitata.. Ajatustasolla ehkä sitten vaan.

Laiskakin kun nykyään olen (niinkun ootte varmaan huomanneet) en oo saanut kuvia siirrettyä kamerasta koneelle.. Niitä huimia viittä kuvaa.. No, ehkä viikonlopun aikana sitten vihdoin. Lukuloma kun on niin ei oo ollut (mukamas) aikaa kuvata tai tehdä mitään lukemisen lisäks ja silti en oo saanut kun yhden yhteiskuntaopinkirjan ja läjän käsitteitä luettua. Kirjotuksethan siis starttaa viikonpäästä fuck. Ja ens maanantaina alkaa haku.

No mutta mites nää lähipäivät on sitten vierähtäny jos ei kirjan ääressä.. Okei oon ollu Kallellakin lukemassa ja siellä jopa edistyin reilu sadan sivun verran että hallelujaa! Muuten oon pyöriny älyttömästi Helsingissä. Oltiin tiistaina Kallen kanssa lähinnä kauppoja kiertelemässä ja minä totaallisen peeaana mut oli se silti kivaa. Keskiviikkona sitten vähän extemporeena lähdettiin taas Helsinkiin ja tällä kertaa tavoitteena oli Brädin Yksi ja Ainoa -kipaleen musiikkivideon kuvaukset. Sinne kolmeks tunniks taputtamaan ja esittämään yleisöä :D Oli jännä kokemus. Mulla on aina ollu jotenkin erilainen käsitys musavideoitten kuvaamisesta. Tai en ees tiiä onko mulla jtn käsitystä semmosista :D Video tulee maaliskuun lopussa ulos ja laitan sen sitten tietty tännekkin. Saa nähdä millanen tulee ja pystyykö mua sieltä edes bongaamaan.

Ja meinashan toi videolle pääsykin estyä kun päätti rakkaan kultamussukkahanipuppelini (autoni) pakoputki irrota Manskulla. Ah sitä meteliä. Oopperatalon parkkiin ja itkuthan siinä pääsi. Miten ihmeessä saan tän takas Hämeenlinnaan!? Soittelinpa itkusia räkäposkella puheluita äidille ja isälle ja kyllähän se sitten saatiin tänne Hämeenlinnan päähän korjaukseen ja nyt odottelen vauvaa kotiin. Oon joutunut kävelemään muutaman päivän ja huihui :D Kävely on kivaa jos ei sada vettä tai jos ei oo kiire. Isä kyllä tänään lupaili että saisin lainailla vähän sen hianoo isoo autoo jolla ei oikeesti osaa ajaa.. ja pääsen sitten sillä nålaamaan itseni liikenteeseen. Ehkä kestän. Mieluummin se kun kiharat hiukset ja hirvee soija.
Oon myös treffannut ihmisiä tai siis olin Kallella ja yötä ja se on punkannut muutaman kerran meillä. Sitten eilen oli Stage-treenit. Näytelmä valmistuuuu pikku hiljaa pikku hiljaa ja näinhän Amookin tossa eilen. Istuttiin kahvilla (lue; leivällä ylihinnotellussa kahvilassa koska kumpikaan ei oikeesti juo kahvia) ja puhuttiin. Hui olipas kivaa! Ei oltu nähty pitkään aikaan ja no muutenkin meillä riittää aina juttua. Puhuttiin muunmuassa siitä että alle 1v3kk niin mä oon 20v (;-;) ja että mun pitäis toukokuussa järjestää jotain synttärivilinää kun viime vuonna en halunnut. Ehkä mä sitten jotain..

Tänään oon palaveerannut ARX:lla yhden kiertueen tiimoilta ja kuunnellut oikeen kivsuja demoja. Kiitos lähettäjille ♥ Kivoja uutisia tuli myös Suistolta ja Ämy ry:ltä. Oon ihan happyhappyjoyjoy. c: Nyt tässä samalla popittelen muutamaa demoista bongattua pändiä ja uutta Bring Me The Horizonin Sempiternal levyä. Voi luoja ♥ uudet biisit on kyllä huikeita. Toisaalta. Oon vähän pettynyt. Kaikki biisit on aika samanlaisia ja ehkä vähän liian loppuun asti hiottuja. Se BMTH:lle ominainen rososuus puuttu melkein kokonaan. No, en tuomitse ennen kuin nään biisit livenä. Toukokuu ja The Circus. Jaksanko odottaa? En.

Juon myös "ei niin hyvää" Freewayn kokista tölkistä ja itken IKEAn lihapullien perään. Miksi voi Miksi? Tuokaa ne takaisin jooooookoooo pyydän nätisti. Ja tulikin tuosta mieleen.. Oon tehny sikana muffinsseja! Ekaa kertaa ikinä ja muutenkin muhun on iskenyt joku leivontakärpänen. Rakkaudesta ruokaan ♥

Mulla oli vielä jotain asiaa.. :D No ehkä tää on jo tarpeeks pitkä postaus. Mutta loppuun vielä; tiesittekö että Niinistö on ollut presidenttinä nyt tasan vuoden. Ja että mä imuroin mun tietokoneen shift -nappulan vahingossa. Mutta aurinkoisia päiviä odotellen ja toivotellen siirryn syömään loput mun uudesta rakkaudesta: Angry Birds -suklaamunasta valittaen huomista aikaista herätystä. (juna lähtee taas Helsinkiin ja jo 8:49)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti