keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Homman ytimeen, latvast juureen, aivoist sydämeen

Kirjotukset sitten päätti startata.. Ja mulla on niskat jumissa lukemisesta. En vaan jaksais enää vaikka vasta äikkä menny. Perjantaina olis enkku ja seuraavalla viikolla kaksi eniten kammoamaani asiaa; pitkä matikka ja yhteiskuntaoppi. Sitte olis vielä saksa. Hyi.
Tänään oon omistautunut yhteishaulle ja hainkin Tavastialle. Ammattikouluun siis ja Tredulle. (1.Tredulle Merkolle 2.Tavastialle Matkailualalle 3.Tavastialle Hiusalalle 4.Tavastialle Elintarvikealalle ja 5.Tavastialle Maanmittaukseen) Jos sinne pääsis ellei muualle. Listasin kanssa kaikki AMK alat mitkä kiinnostaa ja nyt itken niitten perään kun en osaa valita. Pitää mennä kysymään äidiltä mikä olis fiksua. :)) Se osaa aina auttaa. Ja jos ei auttaa niin ainakin rauhottaa ja saada mun omat aivot liikkeelle. Yhhhh yliopistoonki pitäis hakee.. En haluuu ;-; Mut no kaikki vaihtoehdot pitää pitää mahdollisina tällä huonolla todistuksella.
En vaan kestä tätä painetta. Tänään olis tarkotuksena heittää yks työhakemuskin wipii :3 ja sitten sormet ristissä odottamaan puhelua, toivon niin hirveesti että pääsen sinne. Toivon myös niin maan pirusti että pääsisin noille muutamille kesän festareille joille julkastaan kokoajan toinen toistaan parempia artisteja ;-; julmaa kun mulla ei ole yhtään rahaa. (ja silti oon lähdössä viikonloppuna Elinan kanssa tsekkaamaan Willan)
Sain myös maanantaina mun pikkusen kullan takas :3 Ompas kivsua taas päristä sillä. Outoo kyllä kun oli isä iiiiiiiiso auto tossa viikon käytössä. Ah ja eilen lintsailin lukemisesta urakalla kun päädyin Rian kanssa aamupalalle Kukkoon ja siitä kiertämään muutaman kaupan. En oo ikinä ennen käynyt Punnitse&Säästä -liikkeessä ja voi rakastuin niiden teevalikoimiin ;3; ostin kahta ja toinen on hywäää. Toisesta en haluu ees puhua hyi suatana.
Mulla ei kyllä oo mitään järkevää kerrottavaa tässä enää joten voisinpa siirtyä tuonne Netflixin puolelle tsekkailemaan mukavaa hömppää. Ei tässä myllerryksessä kykenen lukemaan.. Huomenna sitten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti