lauantai 29. syyskuuta 2012

Vuosia, kuukausia, viikkoja, päivä, tunteja, minuutteja, sekunteja ~ Elinikä

10 vuotta sitten..
..olin kakkosella, ja vielä hyvä koulussa :D
..rakastin harry potteria (rakastan edelleen)
..harrastin jo innoissani golffia (nykyään kyllä vähän jo lopahtanu vaikka kyllä se edelleen mukana roikkuu..)
..mun koulumatkaan onnistuin kuluttamaan muutamia tunteja vaikka asuttiin alle 5min päässä
..elin päivä kerrallaan

5 vuotta sitten..
..olin kasilla ja seiskat oli noloja
..starttailin blogin
..yläasteella oli kivaa ja mun alamäki alko
..alotin harrastamaan tanssia
..kuuntelin vielä hevimpää musaa.. Ari oli hot ja itsellä roikkui ketjut ja kallot vaatteissa

3 vuotta sitten..
..alotin lukion
..aloin löytää omaa tyyliäni
..ja musamaku löyty myös (löysin BMTH:n hienouden vihdoin :D)
..aloin juosta keikoilla
..olin aika paljon yksin
Vuosi sitten..
..olin järjestämässä ekaa kertaa keikkaa
..aloin löytää mun oikeita ystäviä
..ja uusia ihania tuttavuuksia
..rakastuin uusiin pändeihin yllättävistä genreistä
..olin ekoilla festareilla ♥ Ruissi

Kuluneena vuonna olen..
..ottanut napakorun
..tanssinut wanhat ja alottanut abi-vuoden
..stressannut tulavaisuutta turhankin paljon
..viettänyt parhaan kesän
..täyttänyt 18

Eilen minä..
..kävin koulussa
..siivosin
..kokoustelin ohjaaja porukalla
..leikin Haaviston kanssa
..lahnasin illan,join teetä ja kattelin telkkaria ft.Kalle
Tänään minä..
..oon menossa kuvailee edellä mainitun kanssa
..oon tähän mennessä lagaillu koneella ja popittanu Karri Koiraa
..syön ehkä jotain
..etin mun pipot
..katon ehkä leffaa

Huomenna minä..
..menen treeneihin
..nautin sunnuntaista ja sateesta
..oon varmaan muuten kotona tai bongaan Amon jostain
..leffailen
..juon teetä

Ylihuomenna minä..
..vietän vapaapäivää koulusta (kyllä koeviikko on rankka)
..valmistaudun tiistain ideapark-reissuun
..valvon myöhään koska tiistaikin on vapaa
..Stageilen loistavalla porukalla :3
Vuoden päästä minä..
..asun ehkä omassa kämpässä
..mulla on muutama tastka
..ja ehkäpä vihdoin tongue web tai smiley
..oon ehkä päässyt johonkin opiskelemaan jotain kivaa
..tiedän enemmän itsestäni ja tulevaisuudestani :D

Tulevaisuudessa minä..
..omaan ammatin joka on ihan mahtava
..hoidan himassa ranskanbuldogia ja kisua
..oon muutamilla tatskoilla varustettu
..vietän paljon aikaa ihanien ihmisten kanssa
..nautin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti