sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Lapsi tutkii innoissaan pallomeren pohjaa, seuraavalla viikolla veljes tuli kantamaan sun sohvaa

 Huhu se tunne kun kirjaudut bloggeriin ja se on muuttunu ;-; kammottavaa. No kai se on pakko ruveta opettelee :p enää ei toimi blogger kännykässä että kiitos tästä.
Okei mutta 'oikeetakin' asiaa mulla oli. Järkkyä herätä aamulla, avata verhot ja huomata että hups oot ollu aurinkoa nopeampi, sillon harvoin kun aurinko edes näyttäytyy. Ulkona on kylmä ja sataa vettä. Suomen ilmasto ♥ eipä tässä muuta voi sanoo.. En mä tyksi kesästäkään että ihan hyvä vaan kun on viilee :3 kunhan ei satais.
Perjantaina oli se pelätty ruosin yo enkä osaa yhtään sanoo mitä sieltä tulee.. saan nyt kauhulla venailla pari viikkoo.. luultavasti se kumminkin menee paremmin kun tää tuleva keskiviikon psykan yo.. itken verta, ei vaan jaksa. No mutta mitäpä muuta perjantaihin.. Pidettiin pienimuotoset istumiset ja läksiäspartyt Roosalle joka kaikkoo Tsekkeihin vaihtoon ja tulee vasta joskus joulun aikoihin ;-; angstangst. Ehkä mulle tulee sitä vähän ikävä.. ainaki mein teatteri treeneihi.
 Eilen oli mun pikkusiskon 10v synttärit ;-; okei oikee päivä on vasta tiistaina mut hui se on vanha ;-; Aamulla oli aikanen herätys ja talo täytty pikkusista juhlijoista, meillä kävi kanssa taikuri ja kaikkee :D Sitte alko valuu sukulaisia ja siinä menikin koko päivä. Olihan se mukavaa kattoo vieressä kun muut söi kaikkii herkkuja ja meillä oli 4 kakkuuki ... enkä mä saanu mitään ;-; mäki herkkulakkoo.. noo kohta on jo joululoma ja sitte saa mäysäää ::D
Mulla on vielä noin puol tuntia aikaa lahnata sängynpohjalla lämpimän peiton alla ja murehtia maailman menoa ja sitte pitäis jaksaa ajella treeneihin.. ja ehkä tehdä jtn koulun eteen.. no mitä sitä turhia ressaamaan..
(synttäreistä tuli mieleen.. iät on tyhmiä enkä mä näytä yhessäkään näistä kuvista 18veeltä :'D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti