sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Pudonneita pakoputkia, koulumenestystä, ruokaa ja elämää

Yo-kuuntelun jälkeisestä masennuksesta on toivuttu :D Sainhan mä niitä pisteitä kumminki 34 ! Semisti duunia edessä perjantain kirjallisessa. (fuu se todellakin on jo perjantaina ;-;) No tällä viikolla muuten oon käyny leffassa kattomassa Urhean ja oli aikast muikee, päällystäny vihdoin mun kalenterin, syöny ihan liikaa, dataillu, lusmunnu koulujutuissa, kehittäny muutaman ihan huipun valokuvan, juonu liikaa teetä, ostanu uusia Angry Birds limuja ja es, piirrelly pokemoneja matikantunneilla, kirjotellu laskimella, vaihtanu kännykän Star Wars-fanille sopivaan ulkoasuun, vähän ufo-shotteillu, popittanu, tuhonnu auton 1900km rajan, vaihtanu napakorun, pudottanu pakoputken, katellu ilotulitusta, alotellu kerhoa ja nauranu kaikelle tyhmälle. Mutta mulla on kyllä ollu ihan huippu viikko ♥ Ja se oikeestaan huipentu nyt viikonloppuna ♥
Perjantaina täälä Hämeenlinnassaki tapahtu jotain ja pakkohan siitä oli ilo irti ottaa! Lähettiin Amon kanssa meiltä keskustaan pyörimään illasta ja puolessa matkassa kuulu autosta kolaus. Ekalle parkkikselle ja hups kultani pakoputken kiinnike katkes ja pakoputki putos ... nyt se on rautalangalla kiinni ja saan(joudun) ajelemaan mein laivalla aka Volvon V70 -97malli .. jes ei mut isä lupas korjailla sen tänää :3
No kun tästä elämää suuremmasta kriisistä selvittiin, suunnistettiin kohti "Pimeän kaupan iltaa" ja SUUURIA tarjouksia .. joita ei kumminkaa ollu .. käytiin syömässä Fresnossa hywää ruokaa :3 Sieltä sitte kymmeneks Verkatehtaan rantaan kattelee ilotulitusta. Iso ja hienohan se oli vaik kesti ihan liian vähän aikaa, olin ihan jäässä ja sato vettä. Tulituksen jälkeen hups tuhlasin 4e makuunissa ja hengattiin Subissa muutama tunti. Tässä vaiheessa mä sain GreippiJaffaa ♥ omnom ja Kalle liitty messiin. (hullu pyöräili vapaaehtosesti sateessa limun kanssa ja muuteski) Ja hauskaa oli .. ainaki mulla :D Jossain vaiheessa yötä himaan ja naamakirjaan, okei pääsin nukkuu jo yheltä.
 Lauantaina Amo tuli vaihteeks meille, tehtiin pitsaa, käytiin moiksii Elinaa duunis ja katteltii leffaa ♥ Ja yö meni katellen vielä vähä leffoi ja naamakirjassa kolmeen.. Ja tänään tarkotuksena oli mennä kuvaan, mutta koska laiskuus oon vaan datannu .. kohta treenit ja sit jutta tulee meille kattelee Kohta 18 c:
Close your eyes and I'll kiss you,
Tomorrow I'll miss you:
Remember I'll always be true.
And then while I'm away,
I'll write home ev'ry day,
And I'll send all my loving to you

All my loving I will send to you.
All my loving, darling I'll be true.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti