maanantai 11. kesäkuuta 2012

I pray escape really soon, I promise

Tässä teoriakokeeseen harjoittelun, hyttysten pistojen raapimisen, leffojen kattelun ja datailun välissä pääsin vihdoin ja viimein rakkaan Juttani blogiin jonne pääsyni on (kiitos ihanan bloggerin) estynyt nyt about puolen vuoden ajan.. Ja sieltä bongasin tän superkivan "kysymys jutun" .. Koska venailen edelleenkin niitä kuvia (*krhmm Atte*) teen tän nyt heti :3

 A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

1. oon oikeesti tosi outo
2. mua luullaan mun juttujen perusteella nuoremmaks kun oikeesti oon
3. rakastan scifi ja toiminta leffoja ♥
4.  ... ja hömppäkomedioita
5. laitan mun hiuksia aamulla reilu 45min
6. luen hirveesti kirjoja
7. oon ihan koukussa kaikkeen vampyyri -juttuun
8. mulla on joka vuosi ollu vappupallo ! :3 ja se on kestäny ilmassa n.puol vuotta (paitsi tän vuoden kakka-angry birds joka putos jo ;A; )
9. tykkään useimmista suomalaisista leffoista
10. en voi sietää naisnäytteljöitä enkä -laulajia (Gaga tekee ainoan poikkeuksen)
11. rakastan aurinkoa,vihaan rusketusta ja liikaa kuumuutta
12.  ... eli kesä on paras ja lämmin mut sitten kun on se yli 20 elämä on tuskaa :')
13. käyn liian usein leffateatterissa
14. kuuntelen musaa fiiliksen mukaan ja laidasta laitaan (esim nyt oon löytäny auringon myötä Jukka Pojan ja oon järkyttyny)
15. mulla on aika monta mua nuorempaa kaveria ja suurinosa mun kavereista asuu muualla kun hämeenlinnassa, en tyksi tätä kaupunkia yhtään

The meaning behind your blog name
   - sillä ei oikeestaan oo mitään tarkotusta :') Kun tän alotin mietin jotain jännää ja no nyt jos tekisin uudestaan ei tän nimi olin Rainbow Magic Orchestra vaan ihan joku muu.. muttamutta on tuo kumminkin kiva ja kun kuuntelee saman nimisen LMC:n encore kipaleen voi sanoo että kyllä tää on ihan mun juttu :')

A picture of you and your friends 
tuossa nyt noita hönöjä muutama, hirmu harvojen kanssa mulla ylipäätään on yhteiskuvaa/kuvia

A habit that you wish you didn’t have
   -no niitä on vaikka kuinka paljon.. ainakin tää kauhee negatiivisuus ja turha stressaaminen

A picture of somewhere you’ve been to

oon ollu vaikka missä mut nyt ainakin muistuu mieleen Norjan auto-touri, Eurooppa -touri, oma Ripari ja isostelu Cellessä Saksassa ja Turkin reissu :3 ollu ihan okkeimuikeita nuo

Favorite super hero and why
   -tää on kyllä paha! mut kyllä se tuo Spiderman taitaa olla ♥ kovana kakkosen Batman ♥ ja noo molemmilla on cuulit asut, hienot temput ja kovat pahikset :3 tykkään

Short term goals for this month and why
   -selvitä hengissä tylsyydestä, päästä läpi teoriasta, pitää kivaa, järjestellä omia henkkoht asioita JA alotella yo-kirjotuksiin lukemista ....

Something you’re proud of in the past few days
   -olin super kiva ärsyttäville kakaroille leirillä ja tutustuin uusiin huipputyyppeihin

Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad
   -fuu tää on paha, kuuntelen kaikkee kaikkeen fiilikseen mut koitan..
happy - Rautapaita gong fu (Jukka Poika), Metsä yöhön vaihtuu (Pasa), Auringon lapsi (Olavi Uusivirta)
sad - Sokea Perhonen (Olavi Uusivirta), Don't Go (BMTH), Saviour (BVB), No One Does It Better (YMAS)
bored - kaikki menee kun on tylsää ehkä eniten tanssipiisit joissa voi laulaa; Moves Like Jagger (Maroon5)
hyped -kunnon radiokakka ja muut loistofiilistä tuovat.. Blackout (Breathe Carolina), Bangarang (Skrillex) yms
mad -kunnon mättö; A day to remember, As i lay diying, Bring me the horizon, Asking Alexandria,.....

Put your music player on shuffle - first 10 songs 
1. Olet Puolisoni Nyt - Samuli Putro
2. Dark of Wreckoning - Escape The Fate
3. So Soon - Steve Moakler
4. This is the First Thing - You Me At Six
5. Lovesick - NeverShoutNever!
6. Football Season Is Over - Bring Me The Horizon
7. Ihme - Apulanta
8. Intermission - Adestria
9. Kiss Of Death - Glamour of the Kill
10. Down (cover) - Breathe Carolina

Someone you would want to switch lives with for one day and why
   -aika paha.. varmaan se olis tuo Oliverin tyttöystävä ;D no koskakoska Oliver on ihana. Oikeesti en kyllä haluais vaihtaa mun elämää vaikka tää onkin välillä aika kamalaa

Plans/dreams/goals you have
   -kämppä Helsingistä, musiikkituottaja ammattina, ihania ystäviä, spontaaneja juttuja, joku ihana jonka kainalossa vois katsella leffaa, ranskanbulldoggi

Nicknames you have; why do you have them
   - DreamCracker tai DreamCrackerr ja jossain pikkusissa esim. Spotifyssä Starrrw ja siis tuolla viimesellä ei oo mitään tunne sidettä ja DreamCracker syntyi niinkin hehkeissä oloissa kuin aamupalalla voileipäkeksi (Creamcracker) paketista. Tuohan tarkoittaa joko unelma-korppua ja/tai unelmien murskaajaa ja no tarpeeks syvällistä ja kivan kuulosta mulle :D nyt saankin esim. Artificial Heartin keikoilla kuulla kuinka olen "Se DreamCracker" ::D

Someone you see yourself marrying/being with in the future
   - Rehellisesti näen tulevaisuuteni 50 kissan kanssa yksin jossain Lapin metsässä mutta unelmiahan löytyy ja niistä kaikki onkin niitä Olivereja .. hups tai ainakin näitä tuttavapiirin enemmän tai vähemmän Olivereja ;)

A picture of something that makes you happy

Keikat ja tuo meidän teatteriprojekti ♥ teatteri juttu jatkuu syksyllä loisto jutuilla ja keikoista eniten lempparibändit ja tuttujen keikat kuten ARF, Artficial Heart, CHEO ja Countless Goodbyes ja ylipäätän jäbien uudet uutiset musan suhteen ja onnistuneet jutut ♥ tunnen äidillistä ylpeyttä kaikista :p

Something you crave for a lot
   -koulun loppumista ja ookoo yo-papereita

What I would find in your bag
   -kameran, ipodin, avaimet, lompakon, aurinkolasit ja jotain kuitteja

What you think about your friends
   -osan haluaisin unohtaa mutta no empä mä niitä voi enää mun ystäviksi enää sanoakaan, osaa kaipaan liikaa ja nähdään liian harvoin ja te kaikki ootte mulle rakkaita ja tärkeitä ja sillee :)

A picture of you last year, how have you changed since then?

hiukset on löytäny pysyvän mallin pystyssä, ulkoisesti oon vaan rumentunu, sisäisesti en oo huomannu muutoksia

In this past month, what have you learned
   - Ananas ei olekaan hedelmä !!

Who are you?
   - olisi mukava itsekkin tietää..työn alla

2 kommenttia: