sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Every time I close my eyes, I see my name in shining lights

Heijj ihmiset :3 Taas on aikaa kulunut eikä tekstiä näy .. Nyt on kesä, ei aina ehdi kirjottaa, munkin dataus rajottuu kännykkä-fb-kapasiteettiin enkä oo jaksanu ruveta sen kautta tänne suttaamaan .. ja oon muutenkin ollu liikkeellä :p Mutta asiaan..
Viime viikolla oli Sirkuksessa se odotettu Happoradion keikka ja tottakai piti päästä omaa henkkaria vilauttamaan ja ikää hyväksikäyttämään! ParrrtyHarrrd ja sillee. Nuo alotteli joskus puolen yhden maissa ja setti kesti about tunnin. Kaikki loisto kipaleet sieltä tuli (esim. Itä-suomessa tuulee joka on ihan ultimatelemppari). Himaan pääsin sittemmin vasta neljän maissa huuu, vähän oli väsynyt meininki.
Lauantai-aamun fiilarit oli huiput kun lähdin juoksemaan juna-asemalle ja starttasin 5h pitkälle matkalle kohti Joensuuta, mummoa, ruokaa ja sadetta. Perillä katsastin monta leffaa, rakastuin Vuosaareen ja valtasin kirppiksiä. Kotimatka alkoi torstaina päivällä ja kesti 6,5h..kiitos vr tästä. Väsyneenä siivoilua ja ruokaostoksia Juhannuksen rillipileitä varten. Juhannus oli loistavin aikoihin, kiitos vielä ♥ Ja siitä lisää kun Veera vippaa mulle muutaman kuvan :)
Odotelkaa ja toivokaa mun kanssa parempaa säätä ettei mun tarvi tuhlata mun lomaviikkoa yksin sisällä, vaan voin lähtee Apparalle nauttimaan vapaudesta ennen viikon isostelua. Tähän mennessä kesä on ollut paras pitkiin aikoihin ja seura loistavaa ♥ fiilis ollut ihan katossa about 95% lomasta ♥ saa nähdä tuoko heinäkuu jotain superia :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti