perjantai 8. kesäkuuta 2012

Elossa toistaiseksi

Ilmoitusluontoinen asia ! Olen vielä elossa !

Pieni tauko nyt tullut tässä... koulu loppu, huono keskiarvo, ens vuonna kirjotukset, me gusta. Eka lomaviikko meni isostelemassa kahdella eri leirillä huippu isosporukan kanssa ♥ postauksen teen heti kun saan kuvia itelle :3 Nyt on kyllä vähän yksinäinen fiilis kun tossa oli koko ajan juttukaveria ja nyt oon ihan yksin vaan himassa :(

Oon kumminkin jo vähän kotiutunu tänne sivistykseen metsän keskeltä ja kattellu vähän leffoja (=nukkunu sohvalla) eiköhän se tästä ... Maanantaina ehkä leffaan ja nyt pitäis jaksaa vielä keskittyä olennaiseen eli toimeen tulemiseen perheen kanssa -.-''

Tähän loppuun vielä kuva Jalin yo-juhlien (viime lauantaina) "jatkoilta" joissa juhlittiin mun 18v synttäreitä tälläsellä porukalla (Espoon Hunksit)
anteeksi ilme ja silleen mutta voin luvata että olin ainakin 99,9% selvänä ! ::D nuo kun yritti mulla kaikkea maistattaa ja terästää vaikka millä mun limut ..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti