lauantai 21. toukokuuta 2011

Party until u puke

Nyt on synttärit vietetty ja ollaan vuoden vanhempia.. 17v tuli tossa eilen täyteen ja sitä juhlistettiin kavereitten kanssa leffamaratoonin merkeissä ja tuli mässättyä vaikka mitä!
Tuli katsottua seuraavat leffat:

-Night at the museum 2

-Pokemon Mewtwon paluu + Picashun loma ♥
-Agnus, Thongs and Perfect Snogging ♥♥♥
-Orpokoti
-Paranoid Park ♥♥♥
-Sweeney Todd ♥♥♥
-Elephant ♥
-Just My Luck
Agnus, Thongs and Perfect Snogging oli joku Ainon rändöm leffa josta en ollu koskaan ennen kuullu mut aaa se oli hyvää ♥ just semmonen jota tapitetaan aivot narikassa eikä tarvi miettiä mitään. ja sitte ku siinä oli vielä hyvän näköisiä vastakkaisen sukupuolen edustajia :D ja no Paranoid Park on mu oma ja paraaas ♥ Ja sitten tuo Ellan tuoma Sweeney ♥3♥ oikeesti niin rakkaus että oksat pois! oon halunnu jo kauan kattoo sen ja aina on alkuteksteihin tyssänny kun en ookkaan uskaltanu :''D lulz. mut toi oli täys 10 :3

ja lahjojakin on tullu :D

-uusin Episodi
-100e
-4 biorexin lahjalippua
-30stm:n This is war -levy
-2prk maissia..
-2pussii karkkii
ja no eipä muuta..kun en oo porukoilta vielä mitään saanu.. enkä varmaan saakkaan.. paitsi että äiti hommas mulle 2 ilmapalloo semmosta hopeista 1 ja 7 . . . ja kiinnitti ne isän luo ulos :''D häpesinkö? en toki.

Huomaa että vanhennuin ja paljon kun mulla ei oo yhtään kuvia eilisestä+tästä päivästä ja mentiin viime yönä nukkumaan jo klo.03:00 ! ! hahhah

Pisti kanssa silmään sellanen pikku seikka naamakirjasta.. sain siellä n.100 onnittelua ja reilu puolet on nähny mua ihan koulussakin ja näin.. että sitähän EI voi sanoa kasvokkain vaan vain facessa.. jotenkin tyhmää.. no siis ei se haittaa mutta muuten kun on ihan nobody ja sitte tulee kerran vuodessa miljoona onnittelua (myös sellasilta ihmisiltä joita ei voi sietää) niin onhan se hassua :D ja toisaalta kanssa aika mielenkiintosta ;) esim tänä vuonna mukaan mahtu monta yllättävää onnittelijaa kuten esim Artificial Heart/Matias ♥ :3 ja no sekosinko hahhah :'''D

Mulla ei tässä muuta olekkaan tapahtunut.. eikun niin pitihän mun teille hehkuttaa meidän ruotsintunnin sarjiskilpailu tsydeemiä jossa siis sain paljon ääniä ja pääsin jatkoon nyt oon kuulemma edennyt palkinnoille ja huomenna saan sitten tietää että mones sija tuli :D vipii

Ja juu koska olen niin laiska jätän ton "päivä päläpälä" jutun kesken kun lupasin teille sen 365 bändiä / artsitia jutun. ja ensimmäinen on vuorossa tänään ! ♥ laitan nuo kanssa ainakin tässä alkuvaiheessa erillisille postauksille kun niistä on niin paljon juttua ja kaikkee :D jää kanssa noi päivän biisit nyt pois kun ne vähänniinkun näkyy tuolla musaposteissa tai jotain :D hahhah koittakaa tajuta.. :D

Olipas tylsän kuvaton postaus.. ja kaikkihan käy tsekkimässä mun Tumblrin ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti