tiistai 24. toukokuuta 2011

365 bändiä/artistia: Artificial Heart

3.bändi käsittelyssä :3 (ärsyttää ku kaikki parhaat tulee tähän alkuu ..) no mutta ♥

Ensimmäinen suomalainen bändi!! ja parhaimmistoahan tuo :) Eli Artficial Heart ♥ Tuusulasta tämmönen suht "pikkubändi" vielä mut kyllä nostetaan se huipul :)

Taisin tutustua musaan silleen todella randomilla :D Matias laitto galleriassa vaan kommentin/kutsun AH:n yhteisöön ja siinä sitten kuuntelin ja no se oli siinä :D Nyt AH on alottelemassa streettiimi toimintaa ja arvatkaapas kuka on tietysti menossa mukaan!? :D
Ens viikonloppuna olis Hellsinki Corefest kulttuurikeskus Caisassa ja sinne olen tietty menossa ja sitte syksymmällä End of Summer vol.2 jossa nuo on kanssa ♥ ja oonhan mä nuo jo kerran livenä bongannu :) ARX:lla kun järkättiin Spring Spreik ja ehdoteltiin bändiä ni siinä sitten laitoin ehdotusta menemään ja pam ne tuli Hämeenlinnaan ♥ Olinko ees kuollu :D sain duunivuorotki sovittua sillee että näin soundchekin ja keikan eturivistä keskeltä :3 ja pitihän mun hommata se tpaitaki sillon sieltä kun ne bäkkärillä pyöri mut jotenki poijjaat juoksi karkuun aina :''D no sain kuin sainkin tuon viimesen mun koon tota valkosta Wings paitaa ♥
hih :3 toi on hei nytki mulla ♥ juu ja no levy menee ostoon heti sitte Corefesteillä :3 mmm osaankohan mä nyt muuta kirjottaa.. oisinko kuunnellu tätä noin kohta vuoden tms? ja no suosikkeihin on noussut tosi nopeesti :D
tuo on ollu mun koneen taustakuvanaki :) ku onnistu aikast hyvin..

juu no sittenpä linkkaan tähän vielä muutaman biisin.. HEI muuten :D AH:lla on hei fanei Israelis,Japanis,Brasilias ja sit oli tuolla ihan Etelä-Afrikan kärjessä :D ja toki muuallakin mut noi oli kaikista jännimmät..ku muutama video on mulla näitä tubessa..
löv ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti