maanantai 29. marraskuuta 2010

Hurricanes and Suns

Hmm . . .Onkohan tästä viikonvälein päivittelystä tulossa tapa? Toisaalta kun arkipäivät menee lähinnä koulussa ei sillon oon mitään kirjotettavaa ja nyt ainakin nää postaukset on aika party/viikonloppu keskeisiä :D noooo. . . ei se mitään ainakin on jotain kerrottavaa :D Eli nyt viime viikosta, perjantaina alkoi opettajien lomautukset eli menen kouluun vasta ensi torstaina. Jei! Viime perjantain käytin Helsingissä hengaten, koska isällä oli joku työjuttu siellä ja sain ilmasen kyydin . . :D ja ostinkin sieltä kaikkea ihanaa!!Tämä ihana pääskysormus jota en toki ole etsinyt kissojen ja koirien kanssa puolta vuotta ♥ ja ah nyt se on mun ja vaan 7e makso ♥ ihan lemppari
Uus feikkivenytys ja vanhaan hajonneeseen uus pallo ♥ hintaa noille tuli yhteensä 8e (6e feikki ja 2e pallo) Tää tuli siis tosi tarpeeseen koska mun edellinen kovasti käytetty lemppari hajos tänään. . . D':
Graffiti Nail Top lakkoja 2kpl ♥3♥ (HUOM AINO SE KIRJOTETTIIN SOKOKSELLA GRAFIITTI!!!!) yhteensä jotain 14e. . .kallista MUTTA sen arvosta :D on meinaan ihania ♥ oon nyt tota valkosta kokeillu normaalin mustan lakan kanssa ja nam!
Ja tältä näyttää kynsissä :) anteeksi rumat sormeni ;_;
Ja kun pääsin kotiin postista oli tullut Never Shout Neverin 2 levyä ♥ Harmony ja What is love? ♥ kyllä on ollut kovassa käytössä!

Ja sitten lauantai! :D Aamusta lähdin käymään kaupassa metsästämässä joulukalenteria :)) ja Fazerin suklaan sain. Sieltä junalle (joka oli ylläriylläri 30min myöhässä) ja kohti hesaa ja Jassun synttäreitä. Junassa (tai oikeestaan asemalla) näin Jutan matkalla Riksuun. . . yllätys xD ja mentiin molemmat matkat samalla junalla ♥ Jassun synttärit oli vähän hmmm mitä oli . . Eräät pikkasen kiltisti skippas meidät ja jatko omia bileitään muissa merkeissä ;;__;; ajattelin että ne olis ollu vähän fiksumpia mutta no ihmisiä ei voi muuttaa . . Oli mulla ja kolmella muullakin ihan superkivaa ♥ ja ens lauantaina uudestaan moikkailemaan Iraa ♥ Illalla seiskan maissa menin sitten vielä Ellalle ja siellä pelattiin Aliasta ja huudettiin xD ääni lähti ihan mukavasti . . . ja sitten vähän kuvia tähän perään molemista partyistä: (ikävöin äitin järkkäriä ja viimepostauksen niin ihana laatusia kuvia ;;__;; hyvä kun äiti on Luganossa tms ja mä kaipaan vaan sen järkkäriä xDD )

Jassun syndekortti


Juu ja tällänen hupparikin lähti mukaan MicMacista perjantaina :D I LOVE IT ♥3♥

Todella random kuva mun laukun sisällöstä :D


Oskuuu ♥3♥


Ja nyt olis sitten superihananmahtavat muuttopuuhat menossa. . . :D ja tuparit tammi-helmikuulle suunnitelmissa. ♥ P.S. Tein eilen torttuja ja pipareita ♥

25- What I would find in your bag

hmm mitäköhän sieltä . . :D kaikkea!! ehdottomasti kaikki tarpeellinen josta puolet yleensä jää kotiin xD
26- What you think about your friends
Mahtavia kusipäitä kaikki ♥ ja niitten kanssa on aina ihanaa

27- Why are you doing this 30 day challenge

mä en siis todellakaan tiedä xD lähinnä siks että saisin ees jotain postattavaa . .
28- A picture of you last year and now, how have you changed since then?
isän koneella olen anteeksi . . täällä ei oo yhtään kuvaa musta viime vuodelta :D

29- In this past month, what have you learned
öäää no esim että miks kirahveilla on pitkä kaula! (ja se johtuu siitä että tyttökirahvit tykkää enemmän pitkä kaulasista kirahveista kun lyhyt)

30- Who are you?

hyvä kysymys. . . sitä on tässä tullut mietittyä ja oon selvittänyt jo sen verran että oon 16 ja asun hämeenlinnassa ja sukupuoli olis nyt niinkun tyttö . . :DD ja enempää en taidakkaan koskaan saada tietää..

3 kommenttia:

  1. tuun teille heti kun muutatte ♥
    tuun sinne aina.
    en kestä olla täällä noiden kanssa.
    voi että mä haluun että te muutatte jo! :D
    mulla ei oo ollu lähellä ketää kaveria about kuuteen vuoteeeeen!

    VastaaPoista
  2. hyi näytän tos kuvas ihan kierosilmäseltä :D ja vivika näyttää siltä et sil ois mustat arskat :D ja osku näyttää ihanalta <3 :D

    VastaaPoista
  3. jutta -jeejee on niin siistii et sitte asutaan niin lähel et voidaan OIKEESTI jopa nähä!! :D ja ensku -etkös sä oo aina vähän kierosilmä xD

    VastaaPoista