sunnuntai 5. joulukuuta 2010

She's got the bullets, She's got the guns, Pull back the trigger, Let's end the fun!

Nyt on ollu sellane Pe-La että huhhuh! ! Kuolema tullu jo monta kertaa ♥ empä mä osaa mitään sanoo kun niin sekasin oon edelleen :D Jotain pientä kuitenkin. Eli olin töissä Ihan Nastassa (tietämättömille: musajuttu Arxilla hämeenlinnassa) ja esiintyjät oli mitä parhaimpia!!! Pe: Clubkick ♥3♥ , Delay Trees ja Jaakko & Jay ja La: Sharon Stoned, Fault'Indication ja Snow white's poison bite!!!!!! ♥3♥ OUMAIGAAAD!! :D

PE: parasta oli ehdottomasti Clubkick jonka olin suurella vaivalla hommannu tonne Arxille! Pojat veti tunteella ja voisin laittaa tähän muutaman kuvan ennen tota lauantain maraton selitystä :D


Nojuu empä nyt taida laittaa enempää tästä :D ja sitten Lauantaihin!

LA: Parasta oli ehdottomasti SNOW WHITE'S POISON BTE! ! ! ! ja koska kirjotin jo mahtavan raamatun tonne galleriaan ja olen laiska kopioin sen tänne :D

"Nukuin Pe-La yönä tasan 2h en syöny päivällä mitään kun jännitti ja oli niin paha olo. Neljäks menin Arxille venailee Snoukkareitten sounchekkiä ja koska pojat tuli vasta viideltä ehinkin jo tylsistyä :D toivottavasti mua ei pidetä hirveenä kyylänä kun tuijotin hieman kauan kun pojat tuli taloon :D juu ja ilta vaan parani!! Duunivuorossa sitten Allan tuli kyselemään juomapulloista ja kaverit patisti mut viemään Allan yläkertaan ja kysymään Riikkikseltä, Katjalta tai Piipeltä kun itellä ei ollu harmainta aavistustakaan :D Hississä sitten pientä smalltalkkia keikasta ja hissin hitaudesta yms. Juomapullot löyty ja mä jouduin takas työvuoroon hyperventiloimaan. (ja nyt vituttaa etten tajunnu pyytää mitään yhteiskuva juttuja kun olin niin pihalla) No 20.15 tungin Elinan kanssa eturiviin venailemaan SWPB:tä ja tein jo kuolemaa.. Kun pojat vihdoin nous lavalle mun sydän räjähti xD oikeesti! Lauloin kaikki biisit kovaan ääneen ja oli tyyliin ainut joka osas kaikki sanat ja ylipäänsä laulo! :D Ja siitä sainkin Tuomolta kiitosta (hymyä ja heilutuksia/(Y) ) <3>


äää koska bloggerilla on taas jotain ongelmia en laita enempää kuvia. . :( no niitä on galleriassa ja naamakirjassa :D
Mun aivot ei vieläkään toimi joten säästän teidät liialta "axnlaof aohcm,CRW" -ihkutukselta :D

Tänään viettämään Ainoon sweet 16 partyja ja niistä postausta tässä joku päivä ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti