keskiviikko 15. syyskuuta 2010

"Partanen kertoo että Pikestä voi tulla Miss Farkku-Suomi"

Vois jotain tännekkin tunkee :D Kun ens viikolla alkaa toi ihanainen koeviikko joten sillon en varmaan ihan kamalasti oo koneella... :( No eilen tuli katseltua Elämä lapselle ja siinä sitten lopussa Antin esityksessää oli ihan samat liikkeet kun Adam Lambertilla ja ilmeet kun Bill Kaulitzilla.. O.o? Outoa.. Ja sillä oli jopa samalla lailla hiukset.. Tänään oli liikassa joku rentoutusjuttu ja tietty siinä soi James Bluntin You'r Beautiful niin tottakai itkin koko sen puol tuntia. Mulla vaan ei oo mitään parhaita hetkiä koettuna ton biisin soidessa. Liikaa kaikkee inhottavaa. Sama itkukohtaus mulle tuli siellä keikalla oliskohan ollu viime vuonna.. ystävänpäivänä kuitenki ♥ Näin BTW tänää oli kiva päivä koulussa ♥ Menin yhteentoista ja varttia yli 12 - 14.45 oli sitte vapaata ja siitä eteenpäin puol viiteen liikkaa. Ens viikolla liikassa vuorossa RIVITANSSI poikien kanssa (hyi!!) haloo mä olen street/hiphop tanssija jo neljättä vuotta!
JA nyt koska mun elämässä ei oo tapahtunut mitään muuta super jännittävää tai ihmeellistä ajattelin esitellä mun lempiasiat mun omassa huoneessa ♥


Numba1: Paras asia med min pää.. :) eli siis toi ISO eiffel taulu johon on laitettu tollaset valot päälle ♥ se on kaunis pimeellä ja muutenki tosi ihana (ikeasta)

Numba2: Julisteet joita seinillä onkin about 200 ja niistä 99% on Tokio Hotelia.. :D Joten en kuvaillu kaikkia vaan tälläsen läiskän vaan :)

Numba3: Pinssit ja korut ♥ niitä löytyy paljon ja kaikki on yhtä ihania ♥ Tällä hetkellä kuitenkin voiton vie tämä suloinen pikkutyttö :) (ja pinssin olen siis itse tehnyt)

Numba4: Ehdottomasti lehdet!! Ja joku ihana voikin bongata keskeltä GQ:n jonka siis tilasin Saksasta vaan Billan ja Tompan takia :) siinä vieressä on sitten osa noista muista TH aiheisista lehdistä ♥
Numba5: Ah niin ihana kultamussukka tietokoneeni ♥ (riippuvainen :D ? ) featuring Spotify. Sain tän siis rippilahjaks viime vuonna HP:n ihanainen 1000e:n kone ♥ itellä ei ikinä olis ollu varaa tohon mut onneks on ihana äiti ja mummo ♥ :)


Numba6: Ja tietty KAIKKI mun leffat ja levyt ♥ no okei levyi on lisää viel isäl.. :D ja leffoiki on ympäriinsä :D nää on siis kaikki ihan parhaita :) (HUOMHUOM keikka DVDt ei mahtunu kuvaan eli siis niitä on kaikki TH:n (tietty!) ja sit yks Negativen ja tv kaudetkin jäi pois eli täykkäreitten eka kausi, heroesin ekakausi, famen ekakausi,. . . )


Numba7: Ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä : TATTADAA! Mun lemppari pehmo vuosimallia -97 ♥ sain ton siis 3v joululahjaks ja sen nimi on Truffe ♥ toi on siis kulkenu mun mukana lähes joka paikassa enkä halua laittaa/antaa sitä pois joten tuolla se 13vuotiaana viettää vanhuuden päiviään mun sängyllä ♥

Olishan mulla tota tavaraa vielä :D esim. kirjat ja mun roskis (. . . siinä on Eiffelin kuva ♥ . . . mut se on roskis. . . ) mut niitä en enää jaksanu kuvamaan ♥ Eli tossa oli mun Top7 lemppariasiat mun huoneessa ♥

XoXo

P.s Suosittelen LÄMPIMÄSTI Vampires suck (suom. Vampyyrien Imussa) katsomista! Oli meinaan niin mahtava että huhhuh ♥ :D

P.P.s Toi otsikko on pala Kauko Räyhkän Miss Farkku-Suomesta.. Luen sitä kouluu varten ja kai se on ihan ookoo :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti