sunnuntai 12. syyskuuta 2010

Kenkäfriikki kun olen. . .

Taas taukoa ollut... No mut ei oo tapahtunu mitään joten.. en haluu kiusata teitä tyhmillä merkinnöillä :) Nyt viikonloppuna eli siis La-Su olin Roosan sweet 16 partyissä joista mulla on tasan 2 kuvaa :D kakusta ja Roosan yli-ihanasta koirasta Dimistä ♥
Joten ajattelin tehdä kenkä postauksen tällä kertaa. (Esittelen siis kaikki mun kengät tänne ja vähän kerronkin niistä.. ehkä :D )

Ensin siis tennarit:
Mun vanhat tennarit jotka muokkasin TH aiheiseks ennen keikkaa ♥

Nääkin on vanhat mut noi nauhat toi onneks vähän piristystä noihin :)

Näitäkin rakastan syvästi ♥

Ja sokerina pohjalla mun ainoot Converset :D ja toiseks mun ainoot lyhyt vartiset tennarit :3 Mulla oli noi kevätjuhlassa..

Ja sitten näihin skeittareihin yms. :

Nää on vanhat kun mitkä mut niin ihanat ♥

Nääki vanhat ja ihanat edelleen ♥ :)

Nää on itseasiassa tän vuoden puolel ostetut ♥ ja mielettömät ♥

Nämäkin tältä vuodelta ja kovassa käytössä ♥

Street-kengät:

VANHAT!! (käytän edelleen mut en streetis)


UUDET!! Ja nykyään käytän näitä ♥ ihanat,just sopivan kevyet ja liukkaat pohjat ♥

Maiharit/Saappaat:


Mun rakkaimmat valkoset maiharit ♥ nyt jo ihan järkyttävässä kunnossa mut niitä on käytetty!!! JA PALJOOON!!!! samanlaiset ku Jonnella ♥


Uudet ja korvaamassa noita valkosia.. ihanat nämäkin ♥

Ja siis noita kaikkia käytän ja tuli huomatuksi ettei mulla ole yhtään juhlakenkiä.. Johtuiskohan se kenties tosta 43-45 kokosesta jalasta :D No mutta nyt näitte nää eikä mulla ole muuta sanottavaa kun että HEIDOO taas ♥

2 kommenttia:

  1. No yhdel noita kenkiä löytyy.. kade ;---;

    VastaaPoista
  2. no on niitä hiukan kertyny :D olis kyllä kiva jos olis vähän erillaisiki.. :D

    VastaaPoista