keskiviikko 1. syyskuuta 2010

call me my darling

Koska mun elämä on niin tylsää ei mulla ole mitään erityistä postattavaa..
Oon nähny muutamaa tosi ihanaa tyyppiä. Markuksen bongasin golffaamasta maanantaina :) ja se jopa tunnisti mut vaikka siitä on noin vuosi aikaa kun viimeks nähtiin.. :D ja nyt tänään hengasin keskustassa Jutan kanssa. Ostin konseptipaperia ja istuttiin mäkissä varmaan puoltoista tuntia ♥ ja puhuttiin! PALJON! No mut se oli ihan superihanaa! Ja tietty naurettiin esim. Justukselle joka oli "treffeillä" hei haloo se on ysiseiska ja kauhee playeri ja kuka menee mäkkii treffeille jätti suuren tyttöporukan kanssa :D
Niiii ja tietty viikon kohokohta koulun lisäks on tietty se että onnistuin hommaamaan molempiin sääriin hiusmurtumat ja sen ansiosta puolen vuoden liikuntakiellon! Mut sitä mä aion uhmata koska mä en todellakaan aio olla puolta vuotta pois streetistä. ! ! !
Ja ens viikolla vuorossa (tai jopa sunnuntaina) Vampyyrien Imussa ♥.♥

P.P.S ONNEE BILL JA TOM ♥ 21VEE
XoXo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti