maanantai 23. elokuuta 2010

Life is sweet sometimes

Viikonloppu takana. Jooa pääs käymään kotona lauantaina ja sunnuntaina joka oli sinänsä ihan kivä et kohta se pääsee kokonaan kotiin.. Ja tää elämä vähän rauhottuu. No mut sitten lauantaina! Järjestettiin Miwselle ylläri synttärit. (Oli ne siis Atenkin synttäripileet se vaan ties niistä jo) Mentiin siis Elinalle joskus kahen maissa kun Miwsen oli määrä saapua kolmelta viettämään päivää Ainon ja Elinan kanssa. No laitettiin kaikki valmiiks ja piilotettiin tavarat ja mentiin ite piiloon kun Miwse tuli. Elina ohjas Miwsen yläkertaan kun me samalla järjestäydyttiin olkkarissa. Ja sitten Elina raahas Miwsen takas alas ja olkkariin ja sitte me kaikki oltiin siellä ja huudettiin YLLÄTYYYYYS ja Miwse lagi jotain vartin suu auki pienellä WTF ilmeellä :D Mutta yllätys onnellisesti ja yllätys oli täydellinen :D Ja tässä pientä kuvasaldoa palkästään mun kameralla.. Mä en siis esiinny missään :'(

Synttärilakana ja Ellan pää :D




Synttärisankarit




Röökitauot ♥


Enempää en ehdi/jaksa laittaa.. No mutta vielä kuva mun uudesta paidasta joka mulla oli päällä..


Nii ja tässä vielä kortti jonka tein Miwselle:

Tossa on niinku ensin Sweet -kenkä ja sitten 16 -kenkä ja lopuks Party -kenkä :D

Nii ja jos haluatte nähdä tässä vielä se kortti joka mun PITI antaa Miwselle... muttamutta
ja nyt kiireellä myöhästymään golffista... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti