lauantai 14. elokuuta 2010

Born from the Boombox

Jotain järkevää postattavaa tulee toivottavasti huomisen jälkeen :) Tiedossa on nimittäin Hietsu ja Hietsun kirppis ♥ med Äiti, Timo, Oona, Saara . . . Seura ei nyt oo mikään maan mahtavin paitsi tietty äiti :)) No mutta nytpä kerron teille ihanasta yllätyksestä joka tuli postissa keskiviikkona!! Meinaan levyjä Amazonilta!!! Ihanaa! Ja tässä nyt sitten kuvat niistä ihanuuksista ♥

Eli siis Tokio Hotelin Humanoid city live CD ja DVD yhteissetti ja Black Veil Bridesin We stitch these wounds. No pelasti mun illan.
Ai nii koulukin alko... :D eka päivä meni ihan okei kun kaikki hössötys oli ohi ja parkkisakot saatu -.- ja sitte loppu viikko oli unelmaa. Kaikki on lähes täydellistä!!! Oikeesti lukio on nyt luultavasti "Se mun juttu" ja toivottavasti samat fiilikset kestää vielä vuoden loppuun :DD
Perjantai meni Ainon, Miwsen, Elinan, Wilman, Jennin, Vivikan ja Ellan kanssa. Ja nähtiin me toki Attekin. Oli silleen ihan kiva nähä kun se on nyt siel Forssas opiskelee ja se on jo osa "meiän porukkaa" joten on vähän hassua kun se ei oo aina mukana... Ja oli ihanaa nähä Miwsee ja Vivikaa ja Jennii kun en ollu niitäkää piiiiiiiitkiiiiiiin aikoihin. :) Hengattiin kaupungissa ja näin että ei mitään erityistä. :D Nii ja eilen oli koulus ryhmäyttämispäivä. Se oli sinänsä turha koska en mä sieltä uusii kavereit saanu mut oli ihan kiva oppia luokkallaisten nimet ainakin silleen suurin piirtein. Ja kyllähän mä oon kavereita saanu ainaki Jonnan ja sit toki hengaan myös Saran kanssa ainaki matikan tunneil :D

Tänään sitten meni päivä Elomessuilla vesisateessa. Oli mukavaista ja sain uusia Nomination paloja :D joista kuvat tässä:



Eli siis tollaset edellistenneljän lisäks jotka siis näyttivät näiltä:


Ja sitten mulla on vielä tällänen kapee jonka isä toi joskus jostain reissusta:

Eli tämä postaus Nomination merkeissä :D

XoXo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti