perjantai 27. elokuuta 2010

Ikiliikkuja

Nyt taas pitäis jotain tänne vääntää.. :D Voin sanoo että oon tän viikon ollut erittäin vittuuntunut kaikkeen. Enemmän kuitenkin tohon tänä vuonna alkaneeseen lukioon, pitkään matikkaan ja tulevaan TH:n synttäri miittiin jota olin ensin ihan innoissani järjestämässä muutaman tutun kanssa ja nyt on ihan vähällä että meenkö sinne ollenkaan.. Kun ei tosta nyt enää mitään tuu kun pitäis inffokin tehä ja kaikki vaan marisee ja muuttaa mielipiteitään.. No mut whatever haluun siitä täydellisen miitin joten.... Koitan kestää.. Onhan siihen kuitenkin viel viikko aikaa..
Ja takaisin tähän viikkoon... :D Mua lievästi hävetti kun en jaksanu polkee aamulla mun skobaa käyntiin kun jalat on niin sairaan kipeet kaikesta urheilusta jota oon tän viikon aikana harrastanu.. Ma - liikassa 5 ottelu ja illal golf , Ti - juoksulenkki med äiti , Ke - liikassa 5 ottelu jatkuu , To - Kuupperi ja Street jossa oli ihana hikikerta :)) hypittiin ja riehuttiin yms , ja Pe ei mitään!! ♥ Viikonloppu meneekin sängystä ylösnoustessa.. On meinaan sen verran kipeet jalat.
Ja ehdin mä vetää uuden kampauksenkin.. :D

Joo tiedän olen todella edustava.. mut hei mul oli skoba kypärä päässä!!

XoXo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti