keskiviikko 21. heinäkuuta 2010

Suuria unelmia pienessä maailmassa

Taas tuli viikon tauko.. :( mut kesä nyt on vähän kiireistä että syksyllä tulee kyllä sitten enemmän tekstiä. (huom se oli lupaus!) Tää mun edellinen viikko oli aika hässäkkää ja siitä nyt näin pikasesti. Olin häissä Kuopiossa ja oli toisaalta ihan virkistävää.. Mähän siis rakastan kaikkia sukujuhlia ihan hirveesti vaikka niissä on tylsää ja kamalaa ja kaikkee mut on ihanaa vastailla kaikille uteliaille serkuille ja serkunpuolikkaille miten on menny :) se on oikeesti ihan kun ystäväkirjaa täyttäis ja nehän on ihania! (kysely-addikti....) Häistä sitten suorinta tietä viemään JM mummolaan Joensuuhun ja munhan ei kuulunu jäädä sinne mutta jäin sitlti :D ja palasin tiistai iltana. Keskiviikkona liian aikanen herätys ja justjust ehdittiin Jutan kanssa junaan kohti Hesaan. Oli ihan superpäivä vaikka oli tautisen kuuma ja olin pikkuväsynyt 10h shoppailun jälkeen. I love it! Ja sain mä kaikkee järkevääkin hommattua :) kuten esim. Houkutuksen sarjakuvaversioinnin ♥ (se oli tietty erittäin tarpeellista) ja sitten muutama kangaspalakin lähti mukaan: LadyGaga-kangaskassi H&M:stä n.7e ♥ iloveit


Aerosmith-toppi myös henkkamaukalta ja n.14e.. ihana teltta toppi (sry mun käsi tossa kuvassa kun yritin pitää en suorana että printti näkyy..)



Mun uudet rakkaat ♥ Dinscosta 69e kun mun valkosetmaiharit alkaa olla jo vähän aikansa eläneet... :(

No mutta sitten tähän mun viimeviikon asuun:


Hattu - Volcom

Guns n Roses-paita - Carlings


Farkkushortsit - Pull & Bear (Ranskasta)


Leggingsit - SeppäläTasaa keskelle


Tennarit - Converse


Ja uskokaa tai älkää mulla on farkkushotsit!!! Tää on ihan järkyttävää... Niin siis musta ja luultavasti muutamasta muusta nimeltä mainitsemattomasta :)

Ja takaisin viikkoon.. Ollaan nyt sitten maalattu koko alkuviikko ja viikonloppu meidän taloo.. siitä tulee harmaa o.O en ite hirveesti tykkää kun se oli ennen tumman ruskee... mut kai se valmiina on ihan hieno..


Hello Kitty saippuakuplat ft. JM kuuluu kesään ♥

3 kommenttia:

  1. ARGH vaiha toi tekstin väri oikeesti jokskuks muuks, hirvee sana toi jokskuks muuten, EITOTANÄÄLUKEE eikä jaksa tehä sillei jänskästi :-------DdDd

    VastaaPoista
  2. jutta mä en jaksa vaihtaa :D ja aino noi on ihan täydelliset <3

    VastaaPoista