lauantai 24. heinäkuuta 2010

PiraatinParaatinPiraatti ... whaaat?

JeeJee torstaina olin vahtimassa Lucaa ja käytiin kattomassa Shrek ja ikuinen onni ♥ se oli ihana! Ja oli mulla ihana vieruskaverikin ;) Meinaan joku 17vee tosi sulonen urheilijapoju joka oli yksin kattomassa sitä.. yksin.. :) namnam. No mutta leffa oli silti tositositosi ihana :) Ja Vilma (Lucan äiti, Luca on siis 8vee) makso mulle kaikki limut ja popparit ja liput ymsyms. ja tienasinkin koko reissusta 30e. Lasten hoito kannattaa!
No sitte eilen oltiin käymässä papan luona koska se "julkisti" suhteensa yhteen naiseen ja meni vähän niinkun naimisiin sen kanssa...Ne muuttaa yhteenkin ja kaikkee... Mun sukulaiset on ihan sekopäitä ainakin tuolta isän puolelta.. No siellä synttäreillä oli Sen naisen lapsi ja sen lapsen lapset eli joku idiootti 14v poika ja joku pikkutyttö.. Ja sitte siel tietty oli toinen mun sedistä ja sen kaks mustaa kääpiövillakoiraa Aava ja Eevi ♥ vietin illan niitten kanssa. Isä nappas muutaman kuvankin musta ja koirista mutta kamera oli isän ja kuvat sen koneella joten laittelen niitä sitten myöhemmin..
Huomenna on suunnitelmissä kököttää junassa klo.11.08 joka lähtee Lahdestä määräpaikkanaan Joensuu :) Eli siis meen mummon luo muutaman päivän hemmottelu lomalle ja sieltä loppu viikoks mökille Lieksaan. Ja koti matkalla olis tarkotuksenä käydä asunto messuilla ♥ Jeii!

Niin ja oon jo kauan halunnu tehä tän kuva jutun kun oon niitä muutamilla nähnykkin.. (tein tälläsen toisen jo mut nää on aina niin kivoja :D )

The hair you would die for?



Your dream place to live?



Clothes you would like to wear?



Person you would love to look like?




Things you would like to have?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti