lauantai 16. huhtikuuta 2016

Koottuja ajatuksia

IMG_1857

Hingun Helsinkiin. Olin käymässä Äidin miesystävän järisyttävän upeassa keskustakämpässä ja halu muuttaa Helsinkiin vain kasvoi. Viimeksi olen haikaillut pääkaupunkiseudulle yläasteella, se laantui eikä tullut takaisin kuin vasta nyt. Välissä halusin Tampereelle.

Meidän nykyinen asunto keskustasta olisi ihan hirveää jättää, tämä kun on täyellinen unelmien täyttymys. Ylin kerros kattojen päällä. Ja iso. Ja vanha. Ja kaikkea muuta ihanaa. Nyt kun alkaa järjestyskin muotoutua kohta vuoden asumisen jälkeen. Täällä on myös työpaikka josta pidän ihan liikaa. Vaikeata.

Enpä mä sinne Helsinkiinkään vielä varmaan vuoteen olis tulossa ja ensin pitäisi kehitellä töitä. Kouluunkaan kun en hakenut tänä vuonna.

Oli muuten hassua jättää ensimmäistä kertaa hakematta kolmeen vuoteen. Tavallaan olisi ollut kivaa hakea vaikka vaan huvikseen mutta toisaalta miksi olisin pahoittanut mieleni kieltävästä kirjeestä kun en hakenutkaan kunnolla. Sekin on muuten hassua miten sitten kuitenkin harmittaa vaikka olisit joka tapauksessa lykännyt aloitusta tai ilmoittanut ettet menekkään. Minä kumminkin hain kolmisen kertaa joista osa oli huvikseen hakua vain sitä varten että vähän saa kokemusta ja oppii käytäntöjä hakujutuista.

Mulla on niin miljoona juttua joita haluaisin opiskella tai kokeilla ja paikkoja joissa haluaisin työskennellä.

Hingun myös uutta kuvaa blogin otsikkoon. Uusia juttuja kirjoitettavaksi ja uusia kuvia otettavaksi. Hingun samalla myös Lilyn -portaaliin. Mikään ei estä sinne kirjoittamista muttakun se tännekin tuntuu olevan välillä niin kovan työn takana haha :D Tästä muuten tuli ensimmäinen mun ajastettu postaus. Jos vaikka näitä oppisi käyttämään saisi enemmän tavaraa ulos. Eikä edellinen postaus loppuisi "siitä sitten ensi viikolla" ja seuraava teksti tulee lopulta 2kk päästä ilman mainintaa luvatusta jutusta. Mutta joskus käy näin enkä mä enää viitsi kirjoitella pahoittelevia taukokirjoituksia.

Noin viisi viikkoa synttäreihin. Saisinpa Marimekon astioita. Onko tämäkin sitä aikuisuutta? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti