maanantai 4. toukokuuta 2015

May the forth be with you

Hyvää Star Wars päivää!! Enää 225 päivää uuden Star Warssin ensi-iltaan ja 16 päivää mun ikäloppuuntumiseen. Täältä tullaan 21 ja kaikki terveysongelmat. Terveysongelmia mulla on kyllä jo nyt. En vieläkään oo kerännyt voimia vapun jäljiltä. Ja ei. Ei mulla ollut mitään putkea päällä. Käytiin tortaina vähän pyörähtämässä Alen tanssilattialla ja maisteltiin valkkaria ja skumppaa kotosalla, muttei mitään sen rajumpaa. Ja perjantain (aka vapputoripäivän) olin töissä. Ja lauantain kanssa. Eipä haittaa kun on kiva työpaikka ja vappuna tuplapalkka c:< ja jääkiekkokin alkoi niin eipä mitään asiakkaita käynyt.

Kannattaa muuten käydä katsomassa uusin Avengers -leffa jos vaan yhtään iskee Marvelit. Oli meinaan huippu!

Psst. Mun mielestä isikropassa ei oo mitään sexyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti