perjantai 8. toukokuuta 2015

Huhtikuu Instagramissa

IG:n ihmeellisestä maailmasta mut löytää nimimerkin @dreamcracker takaa ja jos ei siellä pyöri voi niitä meininkejä tästä eteenpäin kerran kuussa seurata myös täällä blogin puolella! :)
1. Löysin kirjan joka kuvasi ton päivän fiiliksiä "eniten". Pasan ja Atpon mestariteokset on kyllä olleet kaikki ihan huikeita! 2. Oon kuolannut Tsaikka-laseja jo jonkin aikaa ja kirppiksellä pomppaskin kuin tilauksesta kaksi hopeaa lasia 20e. En oikeesti meinannu uskoa silmiäni! Siis vaan 20e omg. Kirppistelyn jälkeen menin moikkaamaan isää ja kerroin löydöstä. Nooh isä sitten kaivoi "aidot ja oikeat" kultaiset Tsaikat kaapista ja antoi nekin mulle. Niin paljon rakkautta. Kyllä nyt kelpaa juoda glögit ja teet. 3. Hämeenlinnaan on Goodmaniin tullut vihdoin Minetti Jäätelö ja kyllä sinne tulee eksyttyä laittoman usein. Tolla kerralla oltiin Miran ja Wilman kanssa viettelemässä aikaa ja testiin pääsi Redbull jäde. Petyin, mastui Batteryltä. 4. En enää edes muista miksi menin äidille tuolloin mutta jotkut pyhäruuat oli tiedossa. 5. Mun päivittäistä karkkimäärää voi kuvailla sanalla "liikaa". 6. Käytiin Kallen kanssa Helsingissä Tropicariossa. On niin kauan tehnyt mieli lähteä ja nyt sitten puoliextemporeena tuli käytyä. Tykkäsin! Oli yllättävän iso ja maksoi opiskelijakortilla sisään vaan 10e.
7. Samalta Tropicario -retkeltä. 8. Hämeenlinnan Tiiriön Seppälä lopetti ja kaikki oli puoleen hintaan. Kävi tuuri, olin just tota samaista mustakultaista kukkakorua kuolannut Goodmanin Seppälässä. 9. Kävin pikkusiskon kanssa Lapsi/Eläin/Pienoismalli/Käsityö -messuilla Messukesuksessa ja paikalle oli eksynyt myös Darth Vader. Kyllä oli molempien tyttöjen silmät ja suut pyöreinä kun pyydettiin päästä kuvailemaan. 10. Ostin jokunen aika itselleni Kindom Hearts 1.5. Remixin PS3:lle, enkä pääse edes ensimmäistä tasoa läpi.. No pelattiin sitten Miran kanssa vanhaa kunnon Kindom Hearts 2:sta. 11. Laitoin rairuohon kasvamaan pääsiäisenä ja siemenet homehtuivat. Annoin niiden sitten olla purkissa ja kas kummaa viikko pääsiäisestä alkoi tapahtua.. Nyt mulla on kaksi rehottavaa rairuohoa enkä ole kastellut kumpaakaan kertaakaan eivätkä ne vaan silti kuole.. Kyllä mulla on viherpeukalot. 12. Toi kuva kiteyttää mun melkein jokaisen päivän. Työt alkaa siinä 14-17 välillä ja aamu menee satunnaisia sarjoja Netflixistä katsellessa. En kyllä valita. On niin parasta kun saa aamun vaan ottaa ihan rennosti.
13. Isä lähti reissuun ja sain mun rakkausauton käyttöön. 14. Noi oli vielä noita päiviä kun oli melkein pimeetä ysiltä töiden loppuessa. Aah onneks enää ei oo! 15. Ja lisää autofiilistelyä. En vaan saa tosta tarpeekseni ikinä! 16. & 17. Käytiin Kallen kanssa Fresnossa syömässä. Olin valittanu jo pitkään että haluun sinne ja v i h d o i n sain nauttia niitä bataattiranskiksia ja hullua megajäätelöä. 18. Sain uudet lasit (Versace uuu) ja niistähän oli pakko ottaa kuva. On se huikeeta kun taas näkee jotain!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti