keskiviikko 20. toukokuuta 2015

# M A A G I N E N I K Ä N U M E R O 2 1

Nyt on rollaattori kaivettu kaapista, uusi numero päivitetty someen (paitsi youtubeen jonka mukaan oon edelleen 16) ja selvitty ensimmäisistä onnitteluista eli äidin puhelusta aamukasilta.

No mitä mulla on tänä spesiaalina päivänä suunnitelmissa? Maata kotona seiskaan asti syöden ja katsoen telkkaria, ehkä vähän muuttopakkailla, siihenkään ei kuitenkaan oo kun viikko enää ja illalla käydä mussuttamassa Fresnon parhaita bataattiranskalaisia.

Kun muuttelin äsken ikääni twittereihin ja muihin aloin miettimään, mikä ero on sillä vuosiluvulla ja ikänumerolla (mun tapauksessa -94 ja nyt 21). Muistan itse kuinka oon pitänyt tota -94 sen takia, että se kuullostaa vanhemmalta kuin esim 15 tai 17. Siinä vaiheessa kun on ne siistit 18-20 on ikänumero parempi ettei joku vaan ajattele että oot nuorempi. No nyt kun oon amerikassakin täysi-ikäinen ja 21 on järkyttävän suuri ja aikuinen numero, haluaisin ehkä olla vaan se ysinelonen.
Toki tästäkin suurin osa on omassa päässä olevaa ongelmaa, mutta heti tuli hullut paineet mitä voinkaan poustailla enää. Oonhan jo aikuinen.

Odotan kauhulla sitä kun palkissa lukee kaksi ja viisi.

Joka tapauksessa HYVÄÄ SYNTTÄRIÄ MULLE !! On tää sitten hyvä päivä tai ei.  Saanpahan tän vuoden shoppailla Forever21:ssa ihan oikean ikäisenä heh.

Blogimaailma on nykyään niin kuollutta, että on tämä oman blogin kuolleista nostaminen hidasta. Onneksi on muutto ja tuleva kämppä on super inspiroiva ja ihana! Ja mulla on myös hankinnassa blogivihko (niinkuin kunnon blogaajilla ikään) jotta pysyy ajatukset postauksista kasasta. Ideoita kun tulee just sillon kun oon muualla kun koneen ääressä. Että nyt jos siellä ruudun toisella puolella on enää ketään eikä mua ole haudattu ennenaikojani saa laittaa toiveita tulemaan (saahan niitä aina mutta kunhan muistuttelen). Toteutan niitä enemmän kuin mielelläni!


Follow my blog with Bloglovin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti