tiistai 29. tammikuuta 2013

Hautajaisissani pukeutukaa mustaan, mutta vain koska se on tyylikästä

Tänään lähti vihdoin oma kone korjaukseen ja no sainkin tän isän koneen mun käyttöön siks aikaa.. Tai siis otin käyttöön :'D ja nyt oon saanu kuviakin muokattua. Alko sitten koeviikko vihdoin yhteiskuntaopin kokeella joka meni ihan penkin alle. Ei EU-juttuja voi käsittää. MiksiMiksiMiksi se on aina vaan niin vaikeeta oikeesti lukee? Keksin myös tänään mikä oon penkkareissa jes. Jos huomenna ehtis käymään tsekkailee Eurokankaan :3 toivottavasti on mitä haen.. muuten tulee kuolema
On kyllä vähän huono juttu päästä koulusta jo kympiltä kun oon siitä asti vaan datannu.. wupsi.. Ja pohtinu. Ja lukenu Hugleikur Dagssonia ♥ Huikeita ja just niin ällöttäviä juttuja että ne on hauskoja. Kyllä olen outo. Ja mun photobucket lagaa. En saa kuvia ladattua. Hidasta.
Miksi koneet on hitaita ja lagaa, talvi kestää liian kauan ja kesä ihan liian vähän aikaa? Miksi kesään on niin kauan? Miksi koulu on ohi? Miksi kaikki menee hitaasti kun on kotona yksin? Miksei aikaa ole silloin kun sitä kaipaa? Kaikki on ihan väärin.
Viimenen koulupäiväkin on mahtunut mun elämään. Maanantai. 8-12 koulua ja se on nyt siinä. Enää ei oo yhtään tavallista koulupäivää, en istu enää koskaan yhdelläkään lukion kurssin oppitunneilla, en käy enää syömässä kouluruokaa eikä tarvitse noita joitain naamoja enää katsoa kun muutama kerta. Se oli siinä. Finito. Ja päättötokarista tulee fiasko. Sen siitä saa kun menee lukioon asenteella "Lukio lukematta läpi". No kyllähän se läpi menee mutta eipä niillä papereilla mitään tehdä. On se kyllä vähän hassua kun oon sen kolme vuotta hokenut että jaksa vielä kohta se on ohi ja odottanut tätä mutta nyt tuntuukin siltä että oon vihdoin löytänyt sen paikkani sieltä seinien vierestä kuulokkeet korvilla ja maastoutumalla jonnekkin huomaamattomaksi möykyksi enkä haluaiskaan vielä että tää loppuu.
Mua pelottaa kaikki uusi. Pitäis koittaa päästä jonnekkin eteenpäin ja löytää oma paikka sieltä. Tuskaa. Yhtään tuttua tuskin samaan paikkaan päätyy. Kaikki alkaa uudestaan. En tiedä oonko siihen henkisesti valmis. No mutta onneksi on syksyyn asti aikaa nauttia tästä. Ja etsiä töitä.
Harrastin tänään myös jotain ihan älytöntä. Meikkasin. Selvennyksenä; en ikinä meikkaa. No sitä se tylsyys teettää. Näytin ihan oudolta. Toisaalta myös jotenkin tykkäsin tosta.
No mutta nyt tää laiska-lukiolainen vois mennä suihkun kautta peiton alle ja ehkä katsastaa jonkun leffan. Tai villiintyä kunnolla ja mennä ajoissa nukkumaan. Huomenna leikkimään harrasta kerhoon ja kampaajalle pitkästä aikaa jee :3

2 kommenttia:

  1. Voi että ei olla nähty sit pitkää aikaa! sullaki ku aina on niin paljon menoa että tuskin ehit ees nukkua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei ollakkaan !! Pitää oikeesti ottaa ihan asiaks nähä kunnolla :DD

      Poista