tiistai 22. tammikuuta 2013

Terkut hiekkalaatikkojen reunoilta, ei maailma oo mitään ilman naista.

Jos sitä tällä viikolla sen koneen saisin sinne korjattavaksi raahattua niin sais tännekkin "oikeita" kuvia. Kuumehuuruissa päädyin viime viikolla tilailemaan Canonin pannari objektiivia ja nyt odottelen kultaa mamin huomaan ♥ sais tulla jo :3 niinkun kesäkin. En vaan enää jaksa tota kylmää ja pimeetä, vaikka mulla onkin maailman ihanin talvitakki ja tänään oli vielä hetken hämärää kun pääsin koulusta neljältä. Ei säkkipimeetä niinkun kaks viikkoa sitten!! Sieltä se valo ja aurinko tulee :3 ja yo-kirjotukset. Mun lemppari puheenaihe nykyään.. 2 viikkoa koulua jäljellä ja sitte lukuloma ja penkkarit (kertokaa tyhmälle mikä se vois olla). Voi luoja. Ja sitte pitäis tietää minne haluan tästä jatkaa. En minnekkään. Tai no. Haluan. Haluan Tampereelle ja haluan mulle ihan hirmusen tärkeän ihmisen mun mukaan. En haluu mennä yksin.
Mut siihen on onneks vielä aikaa ja ennen sitä tulee kesä. Ja kesästä tulee maailman paras. Varmasti. Vaikka sitä ennen pitää ettiä duuni. Ja täyttää se pirullinen 19 vuotta. Viimenen kesä alle kakskymppisenä ;-; HYI. Synttäreistä tulikin mieleen.. Koska ne on toukokuussa.. Semmonen juttu että.. Bring Me The Horizonin Shadow Moseksen musavideo tuli tänään.. Ja kuolin sille. Niitten levy ilmestyy huhtikuussa ja kuolen sille. JA ne tulee Circukseen keikalle 14.5. ja tuun kuolemaan sinne. Miten niin fanityttö? En ole. Okei, myönnän. Löydän pikkuisen emoni aina kun mitään kyseiseen bändiin liittyvää tapahtuu. Mutta se on ihan okei. Ainakin mulle. Ja jos joku ei tykkää niin #heitersgonnaheit vai miten se meni ;)
En tiedä oonko kasvanut henkisesti? Jotenkin maagisesti? En kyllä usko kun niin kiihkeästi tuota Pokemonia tapitan aina kun mahdollista ja asenne kouluun sen kun huononee.. Mutta kun tykkään nykyään niin oudoista kappaleista. Hämmentävää. Ja tajusin myös kuinka paljon tumblrissa angstit ja kuvat "Im okay. Really Im not." -tyyliin ärsyttävät. Tokihan jokainen saa reblogata ja muutenkin julkaista mitä ikinä haluaa ja itsekin olen kyseisiä juttuja jakanut. Tajusin vaan niitä lukiessa kuinka hyvin mulla on asiat. En samaistunut yhteenkään ja olisin voinut jakaa kuvia auringosta, kesästä, kukista, .. Mitä tää tarkottaa? Oon vaan muuttunut. Ja noihin kappaleisiin.. Kyllä se kunnon screamo on edelleen se ykkösjuttu mutta nyt oon löytänyt suomalaisia (siis mitä!?) artisteja joiden kipaleet iskevät. Ja niissä on myös NAISIA! Oikeesti mitä :D Voisin tähän loppuun vielä jakaa muutaman jotka tuo mieleen kesän, mun fiilikset, unelmat, tunnelmat ja toiveet. Biisejä jotka oon löytänyt ja joihin samaistun tällä hetkellä. Hämmentävää.
Mutta hei. Hyvää tiistaita. Tiistai on toivoa täynnä eikös? Itsellä se on täynnä läksyjä ja siivoamista mutta oon erittäin toiveikas. Huomenna pääsen pitkästä aikaa kiusimaan pikkusia kerhoon ja hengaamaan meidän äidin iiiihanassa uudessa kämpässä. Rakastan. Elämää.
Ja Sua.
Kuningasidea - Prinsessa
PistePiste - Viljaa
Jippu - Eva
Heli Kajo - Jos mä kuolen nuorena
Topi Saha - Se joka karkuun pääs
PMMP - Tytöt
Mariska & Pahat Sudet - Liekki

4 kommenttia: