maanantai 14. marraskuuta 2011

Sadetta, teetä ja sympatiaa

Syksyn angstit ja koulu painaa taas päälle.. Ihanaa. not. Miks mä en koskaan opi ja jätän aina kaiken viimeseen iltaan enkä osaa organisoida?? Nyt olis yhteiskuntaopin koe tulossa perjantaina ja arvatkaapa kuka viettää edellisen illan Aamunkoin yönäytöksessä Janinan kanssa? No minä tietysti.. hups.. Torstaiks pitäis olla luettuna Bunny Munron kuolema ja alotin eilen.. ja sitte 4 psykan esseetä kirjotettavana ens viikoks. ;_; Arvatkaa huviksenne mihin mun aika tuhraantuu ja tulee tuhraantumaan koko ens viikon ja viikonlopun? Ei ainakaan kouluun. Aijjj ja mun aikaa vie vielä koko viikonlopun mittanen tanssikurssi :') hups taas..
Ja sitten olis vielä yksi miksi? -Miksi mulla ei ole paksua takkia,huivia ja talvikenkiä? Ulkona on ihan jääkausi.
mmmm kävin tossa äsken kuolaamassa DD:n uutuuksia talveks ja oijjoi joulahja lista lisäänty noin miljoonakertaseks kalliilla tavaroilla :''D saa nyt nähdä tuleeko mitään ja jos ei nii tahtoo repiä jostain rahaa nuihin.. Oisko pankkiryöstö mitään? Kukaan messissä?
Anteeksi olen väsynyt.
Tiesitteks että on tosi rasittavaa kirjottaa vaikka kuinka haluis kun ei oo kuvia ;;_;; ja sehän johtuu siitä yksinkertasesta asiasta että kun mä herään ja lähen kouluun on pimeetä, oon räjähtäny ja väsyny ja kun mä pääsen koulusta on pimeetä, oon räjähtäny ja väsyny että se siitä kuvaamisesta :( Sais nyt joku hommata tuon valtavan valopallon takasin tuonne synkälle taivaalle ja kuivat sopivan lämpimänviileet säät takas kiitos! Pysyis hiukset ojennuksessa ja olis muutenki parempi fiilis ♥

Voisin pakoilla koulua vielä ja tehä sen levypostauksen :''D tai sitten en.. teen sen ehkä kumminkin vaikka tossa ke-to-pe tai jotain :''D ja isänpäivästä sen verran että se meni Mynämäellä nähden pappaa, setii ja kaikkii serkkui. Ja hywää ruokaa ♥ :3 olihan se ihan muikeeta.
Fiilistelen mun Cruella DeVill hiuksia :3 ens viikolla kampaajalle :3 tyksin ♥

BTW vielä!! Bongasko joku mua telkkarista viikonloppuna? :D Olin Apulanta 20v dokkarissa Voice teeveessä lauantaina ja sunnuntaina :3 ja jos missasit sama tulee vielä Voicelta keskiviikkona ja aika tais olla kuuden maissa :) Suosittelen! Nauhalta löytyy multa ja ite nauroin ihan pissat housussa tolle ♥

1 kommentti: