sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Ilmoitusluontoinen asia: olen elossa edelleen

Oiskohan mulla pitkästä aikaa jotain asiaa? Olis. Entäs aikaa kirjottaa? Ei. No mutta voisin ehkä silti nyt tunkee tänne jotain juttua vaikka noita kuvia ei oo vieläkään ;_; ei tää oo todellista. Oon laiskistunu kuvailija.
Mitäs viime viikosta.. Sain joulukalenterin ♥ Hello Kittyn ♥ ja torstaina kävin kattomassa Aamunkoin yö näytöksessä Janinan kanssa :3 Leffa alko klo.00:04 ja oli LOISTAVA!! Saatin sieltä sitte semmoset tosi coolit pinssit sen leffan jälkee :D
(pölläsin kuvan Janinan fb:stä ku oon niin laiska :'D )
Leffa loppu sitte sopivasti kahen maissa ja puol kolme sänkyyn . . . ja perjantaina aamulla kasilta oliki sitte yhteiskuntaopin koe hups.. Ihan hyvin se kai meni? olin ainakin aika selvillä noista jutuista..kai?
ja se starttaskin tän ihanan koeviikon -.- huomenna tiedossa matikan koe joka ei mene läpi. En oo tajunnu mitään koko kurssina oikeesti! ;;_;; pitkä matikka ♥

Nytkin koko viikonloppu käytetty psykan esseisiin (huimasti yhen sain tehtyä), joulutorttujen syömiseen ja molempina päivinä 2,5h tanssia :3 tykkäsin ihan kauheesti mut kunto ei sinällään.. joka paikkaan sattuu ja huomenna olis vielä Afro :''D ihanaa..
Ja eilen sato lunta ;;_;; HYIHIHYI ja nyt on pakkasta eikä mulla oo vieläkään ku tennarit/skeittarit semmoset ja nahkatakki :( kylmääääää

Anteeks nyt tämmönen kuvaton juttu :( LUPAAN seuraavaan postaukseen kuvia ♥

Ja sitte vielä :3
H Y V Ä Ä  S Y N T T Ä R I Ä  I H A N A ♥ ♥ ! !



Jouluun enää about 34yötä ♥ uijjui voisin lähtee lukee matikkaa.... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti