maanantai 17. lokakuuta 2011

Recreation from Inspiration

Mikä tämä outo tunne on? Olen erittäin hämmentynyt.
Mut on siis vallannut järjetön pakko-päästä-postaamaan-jotain-vaikkei-mulla-mitään-asiaa-olekkaan-tauti ja ajattelin lievittää sitä tälläsellä pienellä selittelyllä....
Mun syysloma on alkanu toooosi tylsästi. Syöden, riidellen ja Gleetä & Star warsia katellen ♥ enkä oo kuvaillu :( ei oo pahemmin huvittanu ku on ollu vähän masis fiilis ;_;

Tänää sitte oon koittanu selvitellä mun syysloman aikatauluu eli lastenhoitoo, Miwsen näkyilyä ja BOTDF-miitti ♥

Ja no koska mä oon tylsä ja mun oli vaan pakko ilmottaa että oon elossa lopetan tän näihin ihaniin fiilistely kuviin joita oon kuolaillu samalla ku oon fiilaillu sitä että Artificial Heart on vihdoin ja viimein päässy Spotifyyn ♥♥



Ette nyt nää mun nättiä naamaa mut ehkä te selviätte :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti