perjantai 14. lokakuuta 2011

I got sun in my pocket and moon in my hands

Nonni mulla alko loma ♥ tyksin ♥ paitsi että ku kaikki on jossain mä joudun olee ihan yksin kotona koko loman :( tuleepahan lihottua ja höntsättyä :'D
Ja koska mulla ei edelleenkään oo mitään ihmeellistä postattavaa ja sain Jossulta tikulla kuvat ALKUkesän riparilta (vihdoinjaviimein) niin ajattelin tehä semmosen Celle fiilistely -postauksen :)

Eli teille jotka ette oo vielä kuullu.. Olin ite sillon vuonna nakkijaperuna riparilla Cellessä Saksassa ja rakastuin ♥ No nyt viime kesänä tarjoutu mahdollisuus päästä Celleen isoseksi ja arvatkaa vaan lähdinkö kiljuen mukaan :3 ja ihanaa oli :3 rankempaa about miljoonakertaa mut voisin sanoo että tuli naurettua ihan liikaa että kiitos kaikille tästä ♥ (kuvat ei oo missään aika järjestyksessä tai mitään)










 oon lyhyt ;_;

















 anteeks ihmiset oli pakko ;_;







ISO KIITOS KAIKILLE TÄSTÄ ♥ ikävä

ja hei vippailkaa mulle postaustoiveita joookoooos??? ::333 ihan mitä vaan ♥ kiitus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti