sunnuntai 9. lokakuuta 2011

It wont stop 'till I say so ♥

Nonni nyt vähän keikka-asiaa :3
Eli maanantaina 3.10. oli Breathe Carolinan keikka ♥ voin sanoo että olin aliarvioinu kyseisen bändin ihan täysin!! Kikseissä toki olin ja jännitin ja kaikkee mut en olettanu että olis noinkin muikee :D Rakastuin ihan totaallisesti!
Plussaa vielä täydellisyyteen oli se että Clubkick lämppäs :3

Poijjaat soitti paljon uutta matskua ja tietty parhaat vanhoista :3 tykkäsin kovastikkin (yllätys) ja komannen kerran voin todeta että livemeno on mahtavaa! vaikka porukka ei ihan satasella ehkä mukana ollukkaan... :D ja osasin kaikki sanat khihihhi :3
Sitte siinä BC:tä venaillessa juttelin kaikenlaista Annan kanssa ja näin. BC:n pojat kun oli sellee ihanasta sen puoltoistatuntia myöhässä kiitos hyvän lentoyhtiön Brysselistä. Niitten kamatkaan ei toki hukkunu matkalla ja näin........ -.-''''
Mut oli se odottelun arvosta!!
 Mitäs sitä kertois keikasta? :D oli  niin mahtavaa että! Yhessä vaiheessa David käski kattoo kattoo sitä lavalla olevaa mikkitelinettä ja yhtäkkiä toinen mikki lensi suoraan mun käteen! :D Siitä Kyle sitten otti sen ja alko bilettää siellä yleisössä! Ajattelin ensin että joku osaa hyvin sanat enkä ees tajunnu et se oli Kyle :'''D lol noo mut sitte pääsin halii sitä ja näin :3

 Kylella oli rankat bileet muutenki ♥ se pomppi yleisöön about 5 kertaa ja sitte yhellä kohtalokkaalla kerralla suoraan mun päälle ja siinä sitte porukka romahti ja jäin Kylen alle :3 ei siinä mitään mutku se nousi se tallo mun käden päälle ja se on edelleen tunnoton O.O tai siihen tulee semoosii ihme puutumiskohtauksia :''D pitäis ehkä käydä lääkärissä? Kyle kumminki pyys tosi sulosesti anteeks enkä mä sille vois ees suuttuu :3
 Keikan lopussa sitte ku nuo heilutteli yleisölle ja "kätteli" porukkaa pääsin pitää molempii kädestä yms :3
Twitteristä sai kanssa bongattua oikeen positiivista palautetta keikasta ja meistä ♥

"Fuck. Finland thank you for making tonight so epic! One of the funnest shows I've played. Can't believe how many of you there were!"
"I felt like I was playing a home show. Ah longest day at the airport, but best show of the tour!"
"Forgot to say how sick Finland was!!! Thank you Helsinki!"

Ihana oli lukee tuommosta ku ne siellä keikallaki meitä ylisti niin paljo ja siel sit tuntu vaan siltä että nehän sanoo nuo aina kaikille :) kiva että pojat oli oikeesti tyksiny noinki paljon ♥ eli pian uusiks? :D

anteeksi webbilaatu ja ruma naama mut tuommonen BC-paita tuli kanssa mukaan keikalta :3

ja sitte mulla oli vielä semmosta että arvatkaas mitä kivaa oon ostellu? :D
-The Rocky Horror Picture Show:n ♥
-Ruman Bettyn 1.kauden ♥
-Pokemon videon ja leffan ♥♥
ja tämmösen rakkauden :
Agumon reppu!! ♥3♥ khihihihi ja vaan 5e kirpparilta :33 mee loves

aijjuuu ja olin eilen kattomassa 3 iloista lusmua! ♥ Eli Stand-Uppia by: André Wickström, Jaakko Saariluoma & joku kolmas rändöm :'D ja oli ihan mieletöntä! aamulla sattu lievästi kylkiin ja mahaan ku tuli vähän naurettua.......... x)
Ja sainkin uuden lempinimen sieltä.. FASAANI -.-'' x) Jaakko Saariluoma jääty lievästi ku näki mut siellä eturivissä ja musta tuli uudelleen syntynyt Dingo-Fasaani ja jouduin näyttäytymään koko Vanajasalille.. :D lulz mut tyksin silti ihan täysillä ♥

no mutta eiköhän se siitä ihkutuksesta... paitsi että... SAIN KUVIKSESTA 10 ♥ ehhaaanaa ♥ kun tuo samainen opettaja pudotti mun kybän viime kurssissa ysiin :'''( ja nyt nosti takas ♥ wiii oon niin tyytyväinen :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti