keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Ruisrock 2011

Olin nauttimassa Ruissalon tarjonnasta ja säästä vaan lauantaina koska no perjantaina oli duuni ja sunnuntaina aikanen lähtö kohti Norjaa.. Mut no lauantain kattaus oli niin mieletön ettei mitään rajaa :3 Ja no nyt saatte nauttia "hyvälaatusista" pokkari otoksista.. ja ehkä mä jotain tänne hehkutanki ::D
Paikalle saavuin siinä kahden maissa ja jäinkin hengailemaan Converse-lavan luo ja fiilistelemään Jare&VilleGallea..ei nuo mitään maailman ihanimpia ole mutta no hauskaa, hyväntuulista ja hyvät alkulämmittelyt ennen ihania on taattu ;) Holidai, Nelisilmä + Häissä
Sitte olikin tuo Happoradion vuoro :3 ja oooo 500. keikka noilla eka mulla ♥ rakastuin. Aina ennen tuo bändi ollu mulle sillee "jeejee ihanaa musaa!" mut nyt tosta tuli kyllä yks parhaista Suomalaisista ja ihan huippu!! oijjoi ja nuo laulo kaikki parhaat biisitki :) esim. Pois Kalliosta ja Ahmat tulevat
tän kuvan jälkeen tunginkin sitte melkeinpä eturiviin :)

Puolentoista tunnin hengailun jälkeen (kun olin löytäny Esmen&Netan) RÄJÄHTI! ♥ Semmoset 4kk olin venannu tätä ja sitte se tuli (ja meni ;_;) kuolin miljoona kertaa :3 Bring me the Horizonhan se ♥♥ ihan maailman parhain ja rakkain ja marraskuussa uudestaa ♥ Eturivissä riehuin, sain Joonaksen kengästä päähän, oon edelleen ihan rampa ja täynnä mustelmia,.... pääsin koskemaan Oliveria (IhQ.. :3) ja se laulo mulle Blessed with a curse:n kertsin :) osotti ja katto silmiin koko sen ajan :''3 maawwww rakkaus ♥ miten jostain voi vaan tykätä joka kerta enemmän ja enemmän?? yyy ne oli ainaki 100000000 kertaa parempia ku omalla keikalla sillo tammikuussa ! ♥ oijoi no mut te ette varmaan jaksa kuunnella tätä...niin no kerron teille viel yhen jutun :3
 Oliver meni lavalle kyykkyyn ja käski kaikki alas...
ja oikeesti KAIKKI totteli. sitte se laulo biisiä silleen vaimeesti ja kun se sitte huus KAIKKI pomppas pystyyn ja alko riehuu ihan hulluna! kukaan ei oo ikinä tehny tolleen! arvatkaa vaan oliko oikeesti mahtavaa loikata sillee massan mukana varmaan oikeesti puoltoista metriä ilmaan ja iskeytyy sitä metallia vasten ♥ ihan rakkaus tuokin.. (nyt pidätte mua ihan hulluna... ::D)

vois tästä mennä nukkumaan...huomenna palaillaan Ruotsiin ja sieltä la Suomeen ja Animecon .. seuraavat postaukset tuleeki sitte kuvapostauksina(ainakimelkein) joka pv:stä erikseen :) See ya♥

1 kommentti:

  1. 500! Ei 150. :DDd herrajestas.
    (mä pääsen näkemään 503.keikan seuraavaks♥)

    VastaaPoista