keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Animecon-Finncon 2011

Hej på alla ♥ Palailin Suomeen (tarkemmin Turkuun) tossa lauantai aamuna puolen 8 maissa.. ja no matkasta tulee semmoset about 5-6 postausta jotka ajattelin ajastaa(jos osaan lol) tulemaan tässä viikon mittaan ja nyt saatte kuulla vähän mun coni-viikonlopusta :3 ( puolet lukijoista katoo ku huomaa et mun kovanjäbän-kuoren alla on pieni otaku xD no ei ole.. tyksin vaan jrockista ja no luen muutamia mangoja ja näin japani on muutenki ihana.. okei en selitä :3 )

Asiaan.... Mira tuli Turkuun lauantaina sillee n.12 ja sieltä sitte coneilemaan ♥ vähän olin väsy tuon puol kuuden shokeeraavan herätyksen josta tulee sitte myöhemmin juttua >8) mut conissa oli jälleen ylläri ihanaa ♥ alko taas hirvee "pakko cossata jotain!!teen kigun!!" -hinku ja no toivottavasti nyt innostus ja viitseliäisyys riittäs tohon kiguun :3
ja tulihan noita muitten cosseja kuvattua yms että nyt saatte sitten kattella kuvia :)
Paras cossi IKINÄ!! Troll-face ♥ U mad?



vähän mun ja Miwsen eväitä :33 Pockyjä oli tsillee 4boksii, sipsei ja japanilaista melonilimuu ♥
erittäin edustavana tappelin ton limupullon kanssa kun se pitää sillee posauttaa auki ja no.. 2vuotta sitte viimeks tommosen avasin ja eiköhän se vartin hikoilun jälkee muistunu mieleen että korkissa oli erikseen semmonen avauspala -.- ::D
erittäin upea kuva musta ja Miwsestä :) Miwse on tuo paaaljon nätimpi tuossa ♥ ja mun jalka ja ilme vammaa
pinssi jonka ostin ::3 mawww ihana ♥ ja makso euron :) ostin kanssa toisen "Haistan veresi!" -tekstillä
jengjeng. vas->. Minä, Sessi, ?, Iida, ?, Tuisku2, Tuisku1 :)

Miwse, Tuisku & Minä -.- ei mun ilmettä miks näytän ihan nuuskamuikkuselta xD

ja tässä olis sitte sunnuntain matkapäivä eväät :3 Broileripyöryköitä ja jugurttia + pussi Bilareita ja eilisiä Pockyja ja Mango jääteetä ♥
Nintendo3DS ingnorratkaa kaksari ;_; varjo tekee sen yyyy ei mulla semmosta oikeesti ooo
Sitte vähän coni ostoksia :)
kuvasta huomaa että on pulla maistunu.. no mut tuommonen rakkaus Backstreetin myyntipöydän luota 5e
ja Blipon pöydätä eurolla tommonen yli-ihana transformers nalle ♥ maww :3 ja normaalisti toi olis hei maksanu 6e!! alennus *-* ja ostin mä tuolta semmosen jänskän mangan enkuks ja ööö juu uuden Naruton :)

P.S.
kävin eilen viimein katsomassa uusimman Potterin ja no... itkin KOKO elokuvan. Ihan alusta ihan loppuun ja itkin sen jälkeenkin muutaman tunnin ja itken edelleen. Se oli niin surullinen ja siinä oli lopun tuntu ;_; ja no olin 7v kun 1.potteri tuli kirjana ja nyt 17v. kun viimeinen leffa tulee eli 10v mun elämästä on mennyt tämän kanssa ja nyt se on ohi ;;_;; itsellä ollut nyt muutenkin tämä "vanhenemiskriisi" eli en millään haluisi kasvaa aikuiseksi ja se on vielä kamalampaa kun on perheen vanhin lapsi. ja nyt tuntuu että lapsuus olis loppunut kun 10 vuotinen potter taival on ohi ja ensivuonna lukee virallisissa papereissakin aikuinen kun mittariin pamahtaa tuo kirottu 18. Vaikka onhan siinäkin puolensa..silti jotenkin haluaisin elää näitä 15-17 vuosia nonstoppina vähän aikaa tai olla edes se keskimmäinen lapsi. Ensimmäisen, viimeisen tai ainoan lapsen lähtö on aina vanhemmille raskain..

ja no ettei tää nyt oo ihan angstista :) mun sängyssä makailee juuri nyt komea, karvainen, tumma ja tulinen 21v mies....nimittäin Pablo :3 ja taidankin tästä lähteä sen kanssa leikkimään ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti