sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Viinaa, vettä, mitä perkelettä?!

Hyviä Juhannuksia kaikille! ♥ Omat pippalot oli tuossa perjantaista alkaen ja nyt olen hengissä kotona :3 Lähdettiin Merikarvialle perjantaina tuossa kahdentoista maissa (PALKALLINEN VAPAAPÄIVÄ ♥♥) ja saavuttiin mun sedän mökille siinä neljän maissa.
Siel oli yhteensä joku miljoona ihmistä ja illal tuli lisää.. :D no ainaki siel oli muutama mun serkku, pikkuserkkui, setä ja muit..
Sit siel oli tämmöne komee herrasmies joka nauro mulle koko ajan... -.- :D se on Eetu, mun serkun poika :3 alle vuoden.. hehz mä en tykkää pikku kakaroista mut olihan tuo sulonen :3

Ja sääkin oli mitä mainioin!!

hengasinkin itseasiassa koko pv:n laiturilla haistelemassa merta ja juomassa.. (ihan limua vaan ehe..) ja nostettii lippu Siniristilippumme biisin tahdissa jota öö kukaan ei osannu x)

                                   

                                   

                          

                          
Tossa nostetaan lippua salkoon ja toi valkopaitanen onkin mun serkku :D tota toista en tunne..
                         

                         
sit noi päätti mennä vesisuksil ;_; oisin kans halunnu mut merivesi on kylmää ja mulla ei ollu uikkareit ja kaikki märkäpuvut oli käytös ;_; (toiki on mun serkku xD )
                         

                                    
muutama mun pikkuserkku..
ja sitte siel oli tuommonen ♥ Pogo ♥
ja juhannuksen soittolista kuullosti tältä:
Dingo - Sinä ja minä

Kolmas Nainen - Äiti pojastaan pappia toivoi

AC/DC - Highway to hell

eli siis SuomiPop, Iskelmä, Nova + Radio Rock koko yön ♥ nomnom
ja sit siel meni tuommone :33 anteeks laatu mut pokkari ja zuuuumm
"Siniristilippumme, sulle valan vannomme..."
Eli myöhäset Jussit kaikille ♥

ja tänään oli pikkusten konfis ja siitä kuvia myöhemmin... :) ja no...
♥ raksut

tänää oli kans ihana nähä juttaa piiiiiitkästä aikaa ja nyt soi Ahmojen Itä-suomessa tuulee päässä :3 mun piti lähtee sielt kasin maissa (koska duuni) mut sit se venahti ysii...no ei se mitää ku jutta :D ♥ ja sain kakkuuki noms hywää :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti