sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

Get down on your knees and tell me you love me

Heipå dej ja hellät tunteet :) oikeesti oonko jo kiljunu tarpeeks sitä et teitä on JO 23!! järjetöntä... :D No mutta mitäpä mulle.. tulin Saksasta ja ehjänä olen.. Ja hyvinkin laiska kun en sitten jaksanut noita löytöjä kuvailla..johtuen myös siitä että en oo myöskään jaksanu kameran laturia käydä ostamassa (edellinen kun katosi savuna ilmaan..) ja no duuni alko tossa torstaina. TAPPOTYLSÄÄ ja ihan kamalaa!! Enää 15pv jäljellä ♥♥♥ ihanaa! no saan mä tosta oikeen mukaisasti rahaa mutta nuo työajat on jotain kamalaa klo.07-14 -.-'' JOKA PÄIVÄ!! yyyy ;;__;; ja Ässässä olen siis töissä ja koska ikää ei ole duuni on pelkkää hyllyjen täyttöä. DISLIKE!
Kyllähän mä olen ehtinyt tuota rentoutumistakin harrastaa..heikosti mut vähän kumminkin -.- perjantaina kävin katsastamassa Kung Fu Panda 2:sen ja tyksin :3 ja no lauantaina mun PITI mennä Kotkarockiin med Jutta mut olin niin puhki duunista ja kaikesta et se sitte jäi.. ja no hmmmm mitäs tein sillon.. aijjuu olin Ideaparkissa.. tylsä reissu ku en saanu mitään mitä oikeesti tarviin....synttärilahjan halus äiti mulle ostaa ja siks sinne raahas.. Ostin mä kumminkin itelleni 2 Escape the Faten levyä ♥♥ sen uuden ja sitte Dying is your latest fashion:in ♥ rakkaus ja sitte tuommosen jännän korviksen
toi on aikast jänskä :'D 3,50e Glitterist
ja no sainhan mä sitte tuon synttärilahjankin..Unionfivesta löyty vaikka kaupunkiskeittiä ja kalansilmäobjektiiviä toivoin niin mukaan lähti nämä :3
toisessa kengässä ei oo nauhoi ku en ollu jaksanu tohon kuvaan niitä laittaa :'D muuta tuommoset DC:n rakkaudet ja hintaahan noilla oli 125e ♥ maww me likes ♥
Ja näissä merkeissä jatkuu tämä ilta ja toivottavasti muutenkin loma :3 elikkäs löytyy uutta New Lookkia, Rocksoundia, Comoo ja muutamaa saksalaista musa- ja leffalehtee ja sitten toki tuolta leffarintamalta Burleski, Killers, Marmaduke ja Cemetery Junction ♥ ja karkkia ei saa unohtaa + hyvää musaa ♥
mutta nyt tämä tyttö alkaa painua nukkumaan, huomenna kun herätys olis puol 6 -.-'' ja duunii 7h namnam D: ja kuuntelemaan porukoitten ainaista 24h valitusta kuinka kamala kakara olen.. enhän tänäänkään muuta kuin käynyt ruokakaupassa, siivonnut, laittanut ruokaa yms.. jipii

BaiBai ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti