torstai 2. kesäkuuta 2011

Recreation from Inspiration

Nonni jälleen tämmöstä "ei niin uskomattoman upeaa"-postausta koska niinku kaikki selittää viimenen viikko ja oon lievästi kuollu. Ei tossa mitään muuta ku perjantaina pitää palauttaa enkun kokeen esseen korjaus kun meiän opettaja on niiiiiin ihana et antaa toka vikana pv:n esseen läksyks nomsnoms.. Ja tänään tuli hengattua / tuhlattua päivä Your Movessa stadis. Koulun kanssa olin siis.. joku retki juttu ja kaikki kaverit meni heurekaan.. toisaalta lälläslää sain nauttii järjettömästä helteestä ulkona koko pv:n ja makasinkin vaan siel nurmikol suosikin kanssa :D Joo itse toi tapahtuma oli hyvin toteutettu ja no lajit ei mua kiinnostanu... hengasin koko ajan siel "streetzone" puolel jossa oli siis locking/popping/street piste joka oli niin täynnä sillon kun ne tunnit oli et en ees mahtunu mukaa ;;__;; ja sit seil oli BMX-pyöräilyy ja skeittaust ♥ nomnom oon niin hurahtanu laihoihin BMX/sketti poikiin ja muutenkin niihin temppuihin ja kaikkee ääää haluun oman skedelaudan!!! :'o siel oli kanssa We Funk For Food ja arvatkaapa kuka aikoo alottaa lockingin syksyl? no minää jos kalenteri antaa myöden ♥ rakastuin niin siihen ihanaan energiseen ja positiiviseen menoon että oi :) ja no kotiin kun pääsin niin eiköhän sitä sitte pikkusysterin kanssa tullu lähettyä jätskille ja lähi puistoon kuvailemaan :) aijjuu ja kävinhän mä tuossa kampaajalla eile :3 ja nyt on taas tummemmat hiukset vaik ei ne siltä kyl näytä...? :D nojoo...

tittidiii esittelen teille mun uuden rakkaan ♥ KUIVASHAMPOO ♥ tuo on pitäny ostaa jo joku miljoona vuotta sitte ja nyt vihdoin sain eikä hintakaan kirpassu. vaan semmoset 7e :3 ihan rakkaus! antaa just sillee sopivasti volyymiä, ei tahmaa/tahraa/muutakaan ja on raikas. Suosittelen!!





KATO MIKÄ SIXPÄK :'''DD lulz en voi kuvitella et oon ollu NOIN vähissä vaatteissa julkisilla paikoilla x''D en oo ikin!

Ja sitte jos joku ihmettelee tuota viimestä kuvaa :D (vaikkei todellakaan pitäis!) niin olin Hellsinki Corefesteillä ♥♥♥ ja ostin sieltä tuommosen rakkaan :3 Esiintymässä siellä oli ARF ♥♥, Artificial Heart ♥♥, Keep The Change Despair, Breathing Awaits, Ocean Within, Colour The Promises,.. anteeks jos tuli kirjotusvirheitä tai unohdin jonkun.. menin vaan ARF:n ja AH:n takia :3 ja se kannatti ! jos et haluu taas kuulla tätä järjetöntä ihkutusta lopate lukeminen :D (!!) oikeesti :333 oon niin rakastunu vaan että ah ♥ edelleen ihan sanattomana vaikka no yleisö oli oikeesti aika "ei mukana"-meiningillä ja populaa oli yllättävän vähän.. Kaikista sulosinta tais olla ku tulin Caisaan hengailee ja oottelee ovien avausta ja Osku oli sitte menos röökille ja tuli vaa moikkaa ja kaikki semmoset cuulit pikku-emot katto mua tosi vihasesti :'''D hihhih.. ja no sain laulaa Breathing Awaitsin hienoo öriöri versioo Bieberin Babystä mikkiin ja no olin ainut tyttö eturivis... ja hehhehs kaikki muut oliki sitte hyvännälösiä vastakkaisen sukupuolen edustajia 8) että ei ainakaan tullu ihan tylsää... meinasinhan mä myöhästyä bussistakin loppuenlopuks kun hengailin poikien kanssa, partytin rankasti ARF:ii (kaikki huomas..no olin yksin siis siinä vaiheessa lattialla..) ja AH:ta ja unohdin kattoo kelloo.. sitte oli pienet narikka kriisit ku mun takkia ei suostuttu antamaan mulle ku ne numerot meni oikeesti erijärjestyksessä kun mitä noi oli ne sinne laskenu.. :D hehz.. ja no sitte loppuenlopuks haisin ihan viinalle, hielle ja röökille kun pääsin bussiin ja mua pidettiin semmosena kivana pikku-spurguna..nomnom :''D että semmosia.. ja sitte sunnuntaina olikin tuo herätys jo kasilta kun ysiltä alko isoseks valmistumisbileet kirkol..taino harkat.. ja sitte joskus myöhää kotii.. oliko pikkune darra tai jotai lauantailta? että tosi hehkeenä mentiin :9 ja no nyt oon sitte isonen ja ens tiistaina lähtö kohti celleä ja riparia.. pakkaukset edistyy mulla ei oo MITÄÄN valmiina... ja nyt kun takki ja AH-paita haiskahtaa mukavasti keikan jälkeen nii hahhah ne lähtee 1000% mukaan!! :D ja koska kello on niin paljon en todellakaan laita tänne enää niitä musajuttuja ANTEEEEKSIIIII!!!! muttaku huomenna koepalautukset ja sitte X-men ♥♥♥ hihii :3 koitan ehtii päivittää viel ennen cellee ainaki ens lauantaista jollon siis Kesäloma express ja Apulanta ♥ ja no..... voisin vielä loppuun valittaa kun en päässy eilen August Burns Redii ja nyt Wakke vaa hehkuttaa kui ihanaa siel oli ja ääää ;;__;; itken!!! oisin niin halunnu kans surffinkeihi, pitteihi ja sitte viel meree sen jälkee ;;__;; yyyyy tuli semmonen fiilis et JES ONNEKS ENS TOUKOKUUS ON SITTE MITTARIS SE MAAGINEN 18 JA VIHDOIN EHKÄ OMA KÄMPPÄ STADIST JA SITTE FREEDOOOOM JA KEIKKOJEN RANKAT JATKOT JA SIT PORUKOIT EI KIINNOSTA ENÄÄ MONELT TUUN KOTII JA VOIN PARTYTTÄÄ KEIKOIL STADI VAIK AINA :33 odotan innolla ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti