keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Mää oon kännissä? Missä sää oot? Hyvästi selväpäivä!

Heips taas :D viime viikonloppua vietettiin mökkitunnelmissa. Perjantaina painuttiin Iittalaan (ANTEEKSI Pirttikoskelle) Miran mökille Ainon kanssa. Ilta meni mukavasti seuraavaa päivä jännittäen ja Miran tehdessä über hyvää mutakakkua.. Ja minä ja Aino autettiin kattomalla Simpsoneita :D No seuraavana aamuna sitten herättiin siinä kymmenen maissa ja alettiin valmistautua väenpaljouteen. Meidänhän oli siis tarkoitus viettää Jennin 17vee partyt siellä. Ja hyvin onnistuttiin :D haloo laitoin Ainon hiuksia kiharalle 2h!!!! hyhy ja sen jälkeen Miran hiukset joihin kulu aikaa vajaa tunti.. kiharsin vaan otsista ja muuten silleen epätarkasti.. ja alko sitten loppuenlopuks toi oma hiusten suoristus maistumaan aika puulta mutta kyllä siitä selviydyttiin kunnialla!
Joten pukuteemanahan oli Burlesque ja mä en todellakaan omista mitään siihen liittyvää.... Olin siis vähän sellanen huoliteltu paparzzia :3 ja mun asu näytti tältä:
kuva on siis by Mira ja vaatteet:
Kauluspaita - Monki (jeejee mun EKA ja ainut vaate sieltä... :D )
Liivi - H&M
Moottoripyörävahvistetut leggingsit/treggingsit - Gina Tricot
Huivi - Ainolta lainassa
Rusetti panta - öö jostain :D
Kaulakoru (ei rippiristi) - Europehouse

Eli noilla mentiin :D ja sitten illan partyistä muutamaa kuvaa



Jenni sai multa tollasen hienon Bieber julisteen ja kortin jonka tungen seuraavaan postaukseen :D

Cindy on meiän pleijjeri :D



No juu mutta ei mulla nyt muuta :D seuraavassa postauksessa sitten lisää kuvia koska tää blogger/mokkula lagaa nyt niin ihanasta ja kohta alkaa Hawaiji 5-0 ♥ pss vihaan tota Petri Nygårdin biisiä... (selvää päivään meinaan siis)

1 kommentti:

  1. uih! Cindy se osaa poseerata kameralle xD Toi pleijeri kuva näyttää siltä kun se haluis suödä ton pelilaudan xDD

    VastaaPoista