keskiviikko 10. helmikuuta 2010

v.i.p


Tälläset tarttu tänään mukaan kaupungilta. (med. Jenni,Wilma,Miwse ja Elina) elikkäs siis tollanen tiikeri neule ja uusin Bleach ♥.
Meillä oli aika mahtava ruokamaratoni sen jälkeen kun oltiin törmätty Sarokseen kaks kertaa..mutta ei siitä sen enempää.. ;) no mut ensin käytiin subis ja syötiin subit (ylläriylläri) sit mentiin heseen ja wilma söi aterian ja mä ranskikset ja sit mäkkiin ja kaikki söi jätskit paitsi tietty elina joka on aina ihan ernu ;9 no se söy sitte ranskikset. Sitte mun ja elinan pitikin mennä ISKOon vaik mua ei ainakaan oli voinu vähempää kiinnostaa... puhuttiin vaan jostain hartauksista.. -.-''' en ees muista enää mitään... no mut sit sieltä juoksin sibelius opistolle ekalle piano tunnille ja heti alko painostus.. :) nyt mun pitää opetella soittaa jaakko kullan alku..enkä tajuu siitä mitään.. :)) oon hieman tyhmä.. no mut ei se haittaa... huomiseks pitäis suunnitella kerho kerta ja hartaus..(voi vidu.ei jaksais..) ja sit pääsee tanssii ♥ ihanaa ♥.♥ ja pitää pakata..(fuck) mut on huomisessa koulupäiväskin kaikkii paskoi aineita paitsi tietty kuvista kasista kymppiin. mut sit on mantsaa ja ruotsin kaksoistunti (!?!?!?!?!?)
No mut onneks mulla on kivoja kavereita jotka pelastaa kauheen koulupäivän.. (toivottavasti.. )
hyvät yöt vaan kaikille ♥

1 kommentti:

  1. ARVAA VAAN tekiskö mun mieleni rueta korjaamaan KAIKKIEN KAIKKI kirjotusvihreet nyt ku mul ois siihen tsäänssi...?
    Ja mitä toi toivottavasti oikeen tarkotti? :o MÖH, sanon minä! Hiema uskoa meihin nyt.
    Kiva paitaaa (:::

    VastaaPoista