torstai 18. helmikuuta 2010

Love or hate



Tänään oli ihan normi päivä.. Paitsi et ABIt tuli ja toi karkkii :D sain ruhtinaalliset 4karkkii ja päästiin kaheltatoista koulusta. No siitä sitte kaupunkiin hengaa (tai oikeestaan lagaa..) ja sitte kirjastoon elinan kanssa ja meillä oli lievästi hauskaa :D
En ostanu kaupungista mitään..oon tylsä..ei oo mitään kirjotettavaakaan oikeestaan ja kaikki mun merkinnät on ihan tylsiä... :(
no mut kohta kerhoon ja sieltä suoraan Ellan kanssa discoon ♥ vaikka siel on varmaan ihan tylsää mut vähän vaihtelluu elämään.
Oon muuten huomannu että käytän ihan toooosi paljon hymiöitä ja kaikki ihan saman laisia :) oon tylsä..
Nojaa eipä mulla oikein muuta kerrottavaa ookkaan...



Niin ja tietty oon kuolannu Paul McGill:iä pari viimepäivää :9

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti