tiistai 12. heinäkuuta 2016

DIY Puhelinkuoret

Harrastin viime jouluna DIY-joululahjojen tekoa. Tein esimerkiksi äidille ja Kallen äidille sisustusvalopallot ja pikkusiskolleni ja Miralle alla olevat puhelinkuoret. Aiemmin olen askarrellut mm. unisieppareita ja erilaisia kortteja. Voisin perustaa jonkun "Jolandan askartelunurkan".

Kaikki edellämainitut ovat ihan superyksinkertaisia tehdä ja voisinkin ehkä kuvata niistä jonkinlaiset ohjeet. Puhelinkuoria haluaisin tehdä lisää, mutta mulla on järjetön blocki. En keksi millä väreillä tai mitä juttuja niihin haluaisin. On paljon helpompaa suunnitella kuori jollekkin toisele kuin itselle. Olen siis avoin ehdotuksille. Enkä mä edes miljoonaa uutta kuorta tarvitse kun nyt jo niitä on liikaa, kiitos wish ja ebay, heh.

Pitäiskö alkaa tekemään tilauksesta? Hmmm. (tähän pohtiva emoji, kuinkakohan kauan muuten menee, että emojit tulee blogipohjiinkin mahdollisiksi/tavaksi laittaa postaukseen emoji tekstin sekaan)

Tää oli nyt tämmönen pieni kurkistus mitä oon puuhaillu/mitä tykkään puuhailla ja halusin tulla vaan näyttämään nämä mun askartelut tänne. Ties vaikka tekisin ohjeitakin. ;)
IMG_8929 IMG_9298

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti